مدت زمان پرواز از تهران به دبي چقدر است؟

۳۵,۹۱۵ بازديد

دبي معروف به عروس خاورميانه يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تغييرات اساسي بسياري شده است. اين تغييرات باعث شد دبي سالانه پذيراي ميليون ها مسافر از سراسر جهان باشد. با سفر به دبي شاهد سازه هاي خارق العاده اي مانند برج خليفه، ساحل زيبا و صحراي بكر خواهيد بود كه در هيچ جاي دنيا نخواهيد ديد. توجه به نكات مهم قبل از سفر به دبي يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد بدانيد. در زير سعي خواهيم كرد به طور كامل به آنها بپردازيم.



آب و هواي دبي در فصول مختلف

يكي از مهم ترين مواردي كه قبل از سفر به دبي بايد در نظر گرفت آب و هوا است. اين شهر در زير خط استوا قرار دارد و بارندگي سالانه بسيار كمي دارد. بنابراين آب و هواي اين شهر عموماً گرم و خشك است كه براي افرادي كه در مناطق خنك و كوهستاني زندگي مي كنند ناراحت كننده است و رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود. در نتيجه، هوا در فصل بهار و اواسط تابستان بسيار گرم و غيرقابل تحمل است و ميانگين دماي آن به 48 درجه مي رسد.

بهترين زمان براي سفر به دبي از نوامبر تا فوريه، از نوامبر تا پايان فوريه است. در اين ماه ها دماي هوا بين 20 تا 27 درجه است و مي توانيد در سواحل زيبا و جذاب دبي شنا كنيد.


آب و هواي دبي در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبي چقدر است؟

نكته مهم ديگر قبل از رفتن به دبي دانستن مدت زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه است.



بهترين هتل هاي دبي كدامند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد كه رزرو آن ها قبل از سفر به دبي يكي از نكات مهم است. اين شهر مدرن تعدادي از استانداردترين هتل هاي جهان را براي مسافران دارد و در زير تعدادي از هتل هاي لوكس اين شهر را معرفي مي كنيم.


برج هاي هتل جميرا امارات

هتل جميرا در ليست هتل هاي 5 ستاره دبي قرار دارد. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران بزرگ با غذاهاي بين المللي مي باشد. همچنين هتل جميرا داراي سرويس رفت و برگشت رايگان به دبي مال، داون تاون دبي و ... مي باشد.

Endereço: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



رافلز-هتل

هتل لاكچري رافلز يك هتل 5 ستاره با 252 اتاق است، مركز خريد وافي دبي در نزديكي اين هتل واقع شده است، فاصله آن تا فرودگاه دبي 15 دقيقه است. هتل رافلز داراي امكاناتي مانند: سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP مي باشد.

آدرس: دبي، بر دبي، مركز خريد وافي، جاده شيخ رشيد



هتل تاج دبي

هتل تاج يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در قلب شهر ديره واقع شده است. اين هتل 296 اتاق دارد كه هر اتاق منظره زيبايي از شهر دارد. هتل تاج داراي رستوران هاي متنوعي است كه غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، آسيايي و عربي سرو مي كنند.

آدرس: دبي، شهر برج خليفه



هتل برج العرب جميرا

هتل برج العرب جميرا چشم اندازي بي نظير به خليج فارس دارد. اين هتل 7 ستاره داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و از امكانات آن مي توان به 9 رستوران با انواع غذاهاي بين المللي اشاره كرد.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي 5 ستاره 225 اتاقه در شهر مدرن و منحصر به فرد دبي است كه تا فرودگاه بين المللي دبي 2 كيلومتر، تا دبي مال و برج خليفه 15 دقيقه و تا دبي حدود 30 دقيقه فاصله دارد. ساحل با ماشين. وجود دارد علاوه بر اين امكانات توريستي هتل تجربه خوبي را در سفر به دبي به شما هديه مي دهد.

آدرس: قايق بادباني و باشگاه گلف، دبي



هتل مينا سلم

هتل مينا السلام يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي مي باشد. اين هتل داراي 292 اتاق با منظره دريا و ساحل است كه تضاد جالب و منحصربفردي با آب در كوير دبي ايجاد مي كند و اتاق هاي مخصوص معلولين و سالمندان را نيز در خود جاي داده است.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي.



پايان

در اين متن سعي كرده ايم قبل از سفر به دبي تمامي نكات مهم را براي تجربه يك سفر فراموش نشدني توضيح دهيم. اگر براي مدت اقامت خود در دبي به خودرو نياز داريد مي توانيد از خدمات اجاره خودرو شركت معتبر و خوشنام سعادت رنت استفاده كنيد. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبي باعث صرفه جويي در هزينه و زمان شما مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.