درب اتوماتیک تلسکوپی چیست؟

۳,۸۳۶ بازديد


درب های تلسکوپی اتوماتیک شباهت زیادی به درب های کشویی دارند و همانطور که از نام آن پیداست درب های شیشه ای تلسکوپی دارای قطعات متحرک زیادی هستند که فلپ ها به صورت تلسکوپی روی هم قرار می گیرند و باز و بسته می شوند. چنین قاب هایی معمولاً از شیشه ساخته می شوند.

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک، درب تلسکوپی یک و دو راهه می باشد.

الزامات فنی درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی نوعی درب برقی با ویژگی ها و ویژگی های خاص می باشد. این درب ها شیشه ای بوده و توسط سیستم کنترل الکترومکانیکی کنترل می شوند. در درب اتوماتیک تلسکوپی چهارچوب و شیشه قطعات اصلی درب هستند. درب های تلسکوپی یک طرفه و دو طرفه در انواع سه لنگه و چند لنگه طراحی و تولید می شوند.

درایو اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای

درایو اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از چندین قسمت تشکیل شده است که به طور همزمان برای باز و بسته کردن درب کار می کنند. بخش های اصلی این سیستم عبارتند از:

موتور: موتور دنده ای که در این نوع درب ها استفاده می شود برای حرکت افقی درب استفاده می شود.

مسیر: تراک قطعه ای بلند و مسطح است که توسط راننده نصب می شود و در حین حرکت آن را هدایت می کند.

مرکز کنترل: واحد کنترل یک واحد الکترونیکی است که حرکت درب را با استفاده از سنسورها و دستورات کاربر کنترل می کند.

تعلیق: سیستم تعلیق وظیفه نگهداری درب و حرکت روان درب بدون صدا را بر عهده دارد.

غلتک: به عنوان جزء جدایی ناپذیر سیستم درب و ریلی، از غلتک ها برای حرکت روان و بدون مشکل درب ها استفاده می شود. غلتک ها به درب اجازه می دهند تا به آرامی و بدون لیز خوردن حرکت کند.

تسمه: تسمه قسمتی است که با چرخاندن درب حول یک محور باز و بسته می شود. تسمه باید به اندازه کافی محکم باشد تا وزن و فشار در را تحمل کند.

قاب درب اتوماتیک تلسکوپی

فریم مورد استفاده در درب اتوماتیک تلسکوپی در اکثر موارد قاب آنودایز شده است. آنودایز کردن یک فرآیند شیمیایی است که لایه ای از زنگ آلومینیوم را روی سطح فلز ایجاد می کند و مقاومت قاب را در برابر خوردگی و سایش افزایش می دهد.

شیشه درب تلسکوپی اتوماتیک

درب های ریلی ذره بین اتوماتیک ساخته شده و در مواد فلزی و شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر درهای ذره بین از شیشه ساخته شده اند که برای ایمنی در یک قاب آلومینیومی قرار گرفته اند و به شیشه های مقاوم در برابر ضربه و استحکام بالا نیاز دارند.

عملکرد درب اتوماتیک تلسکوپی

این نوع درب برای استفاده در مکان هایی با عرض ورودی محدودتر مناسب و کاربردی است. از درب های اتوماتیک تلسکوپی برای آسانسورها نیز استفاده می شود، زیرا مکانیزم باز شدن آنها نیازی به ورود درب ها به دیوارهای جانبی ندارد. درب اتوماتیک تلسکوپی حداقل شامل سه لت درب، یک لت ثابت و دو لت متحرک می باشد. برای درهای دو طرفه این تعداد دو برابر می شود و هر در شامل شش لت، دو لت ثابت یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ ورودی است. برای تعمیر درب اتوماتیک با ایپاکو تماس بگیرید.


این روکش ها در جای خود ثابت می شوند و نقش اصلی آنها تثبیت و محافظت از محفظه متحرک است. هر خط ثابت دو خط موازی دارد و البته ممکن است بیشتر هم باشد. هنگامی که پانل های در با سرعت ثابت روی ریل حرکت می کنند، خط دوم با نصف سرعت صفحه اول حرکت می کند و با سرعت متناسب و هماهنگ به نقطه پایان می رسد.

استفاده از درب اتوماتیک تلسکوپی

بانک

هتل ها

بیمارستان ها

مراکز خرید و سایر مراکز عمومی

مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی

سهولت و سهولت استفاده: یکی از مزایای بارز استفاده از درب اتوماتیک تلسکوپی، سادگی و سهولت استفاده است. هنگام نصب این درب، درب به صورت خودکار باز و بسته می شود، این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که با دست پر و یا هنگام حمل بار، به راحتی و بدون نگرانی از باز و بسته شدن در وارد و خارج شوند.

زیبایی : درب اتوماتیک تلسکوپی به دلیل طراحی زیبا و شیشه ای خود به ویژه در محیط هایی که زیبایی و دکوراسیون مورد توجه قرار می گیرد مناسب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.