هر آنچه باید در مورد ماشین ظرفشویی بدانید

۸۲۲ بازديد


عزیز، در پایان این مقاله می توانید هر آنچه را که باید در مورد ماشین ظرفشویی بدانید را بخوانید و نحوه کار ماشین ظرفشویی و ساخت و حتی نحوه خرید بهترین ماشین ظرفشویی را بدانید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ماشین ظرفشویی چیست؟

ماشین ظرفشویی وسیله ای الکترومکانیکی است که برای شستن و تمیز کردن ظروف استفاده می شود. ظروف را در آن قرار دهید، پودر لباسشویی را اضافه کنید و چرخه شستشو را تنظیم کنید، سپس دکمه "روشن" را فشار دهید.

انواع ماشین ظرفشویی

به طور کلی ماشین های ظرفشویی به سه دسته تقسیم می شوند:

شبکه های اجتماعی

Lavalouza empotado

ماشین ظرفشویی رومیزی

ماشین ظرفشویی توکار

بهترین مکان برای نصب ماشین لباسشویی توکار، بین میز، زیر سینک و زیر میز کابینت است (مراقب باشید وقتی کابینت انتخاب نمی شود)، محصول را می توان در وسط یا زیر تخته نصب کرد.

ماشین ظرفشویی رومیزی

به طور معمول، ماشین های ظرفشویی رومیزی در اطراف سینک و روی کابینت ها قرار می گیرند که به راحتی می توان آنها را جابجا کرد. قبل از انتخاب مکانی برای نصب دستگاه، می توانید دستگاه را در یک کابینت ذخیره سازی قرار دهید و در هنگام استفاده آن را به آشپزخانه منتقل کنید.

همانطور که می دانید ماشین لباسشویی برای تامین آب ماشین نیاز به لوله دارد و لوله تخلیه باید به فاضلاب ختم شود.

ماشین ظرفشویی چگونه کار می کند

عملکرد ماشین ظرفشویی به این صورت است که آب ابتدا از مخزن نمک عبور کرده سپس به سینک می رسد و با کمک یک پمپ قدرتمند، آب داخل دستگاه با فشار زیاد و با بازوی اسپری به گردش در می آید و شروع به شستشوی ظروف می کند. . .

معمولا نصاب ها بعد از نصب دستگاه، مجموعه ای از اقلام را به شما می دهند که یکی از آنها نمک ماشین ظرفشویی است که باعث براق شدن ظروف بعد از شستشو می شود. به طور کلی مواد شوینده به صورت پودر و قرص با انواع مختلف موجود می باشند.

در واقع ماشین ظرفشویی در آشپزخانه شما نیاز به شستن با دست را از بین می برد و مهمتر از آن احتمال شکستن ظروف یا تمیز نشدن صحیح آن را بسیار کاهش می دهد.

ماشین ظرفشویی چگونه کار می کند

شستشوی ظروف در هفت مرحله انجام می شود و تا زمانی که این عملیات به اتمام نرسد، ماشین ظرفشویی مشکلی ندارد.

در مرحله اول ماشین ظرفشویی مخزن خود را پر از آب می کند و شروع به شستن ظروف می کند. توجه داشته باشید که هیچ شیر آب دیگری در خانه برای فشار خوب باز نیست.

در مرحله دوم آب مخزن ماشین ظرفشویی تا حدی گرم می شود تا مواد شوینده این دستگاه به راحتی در آن حل شده و به ظروف منتقل شود.

زمانی به مرحله سوم می رسیم که این دستگاه قطرات آب را داخل ظروف می ریزد. در این مرحله مواد شوینده همراه با آب به ظروف اضافه می شود. این فرآیند باعث جدا شدن چربی روی ظروف و ذرات ریز مواد غذایی به جا مانده از ظروف می شود و ظروف کاملاً آماده شستشو هستند. لطفا توجه داشته باشید که اگر ظروف بسیار کثیف باشند، ماشین ظرفشویی نمی تواند تمام قسمت ها را تمیز کند.

در مرحله چهارم این دستگاه آبی را که به داخل ظرف ریخته و از لوله تخلیه جمع می شود رها می کند.

ظروف در مرحله پنجم شسته می شوند. در این مرحله ماشین ظرفشویی آب تمیز را روی ظروف می ریزد تا آنها را تمیز کرده و از مواد شوینده جدا کند.

در مرحله ششم دستگاه دوباره آب کثیف را می کشد. آبی که روی ظرف می ریزد توسط یک پمپ مکنده خارج می شود تا شستشوی ظروف تمام شود.

در مرحله آخر ماشین ظرفشویی ظروف را گرم می کند تا کاملا خشک و تمیز شوند.

جالب است بدانید ماشین ظرفشویی همه چیز را کنترل می کند. مدت زمان هر عملکرد با استفاده از یک تایمر تنظیم می شود. همچنین مجهز به سنسورهایی است که دمای هوا و آب را تشخیص می دهند. این به جلوگیری از آسیب رساندن به ظرف و گرم شدن بیش از حد کمک می کند.

سنسور دوم وظیفه تشخیص آب را بر عهده دارد که در مواقع لزوم عملکرد حذف آب را فعال کرده و از تجمع آب در خودرو جلوگیری می کند. در پیش شستشوی ظروف نیز درصد آلودگی آب آزاد شده مشخص می شود.

برای اطلاع از طریقه نصب ماشین ظرفشویی بوش به لینک زیر مراجعه نمایید.
https://paydarservice.org/blog/نصب-ظرفشویی-بوش/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.