در مورد کاربردها و مزایای جارو شارژی بیشتر بدانید

۱۵ بازديد


وقتی در حال تمیز کردن هستید سیم جاروبرقی به تمام خانه نمی رسد و احتمالاً این اتفاق برای شما افتاده است. این کار جاروبرقی اتاق های بزرگ یا مناطقی که برق وجود ندارد را برای شما دشوار می کند. جاروبرقی ها معمولا دارای سیم های بلندی هستند که برق را تامین می کنند. مشکل جاروبرقی های سیمی این است که سیم های آنها به راحتی گره می خورد. علاوه بر این، گاهی اوقات سیم جاروبرقی کافی نیست و برای جاروبرقی قسمت هایی باید جاروبرقی را بیرون آورده و به پریز دیگری وصل کنید. در اینجا جاروهای شارژی وجود دارد که به شما کمک می کند و کار شما را آسان می کند. در این مقاله به بررسی موارد استفاده و مزایای جارو شارژی می پردازیم.

جاروبرقی های قابل شارژ را شناسایی کنید

جارو شارژی در واقع جاروبرقی است که شبیه جاروبرقی عمل می کند. این سوییپر کثیفی، ذرات و زباله ها را از سطوح جمع آوری می کند. مهم ترین ویژگی جارو شارژی این است که بدون برق و کابل کار خود را انجام می دهد.

جارو شارژی چگونه کار می کند؟

جارو شارژی از موتوری استفاده می کند که عملکرد مکش جارو شارژی را فعال می کند. این موتور با باتری کار می کند و برای کار با آن نیازی به پریز برق ندارید. یک جارو شارژی عملکرد پیچیده ای ندارد، اما از یک موتور، یک باتری قابل شارژ، یک سطل یا مخزن، یک دسته و مجموعه ای از جاروبرقی استفاده می کند. با کمک قدرت مکش، ذرات و کثیفی ها در مخزن نگهداری می شوند و زمانی که این محفظه پر شد، باید به راحتی آن را تخلیه کرد.

مهم ترین تفاوت بین جاروهای شارژی و جاروبرقی این است که مدل های شارژی از باتری برای تامین برق استفاده می کنند. این باتری ها را می توان با یک شارژر برس شارژ کرد و تنها زمانی که از جارو شارژی استفاده نمی کنید شارژر باید به برق وصل و شارژ شود.

می دانید که جاروهای شارژی عمر باتری محدودی دارند. بنابراین باید قبل از استفاده از آنها پول پرداخت کنید.

بسته به ظرفیت باتری که بر حسب میلی آمپر ساعت اندازه گیری می شود، معمولا بین 15 تا 40 دقیقه شارژ می شوند و پس از آن باید دوباره آنها را شارژ کنید. در مقایسه با باتری‌های قدیمی‌تر، باتری‌های لیتیوم یونی نسبتاً طولانی‌تر در ولتاژ بالاتر دوام می‌آورند و قدرت مکش زیادی را برای شما فراهم می‌کنند.

با انواع جارو شارژی آشنا شوید.

جارو شارژی دائمی

این مدل ها مانند چای پاک کن ها از موتور، مخزن، یک سری فنجان مکنده و دسته استفاده می کنند. این مدل که به عنوان جارو شارژی نیز شناخته می شود، برای نظافت سطوحی مانند کف، فرش، پله ها، گوشه های سقف و زیر مبلمان ایده آل است.

دستگاه شستشوی دستی قابل شارژ.

این مدل ها نسبت به مدل های ایستاده کوچکتر هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. جاروبرقی دستی برای نظافت مبلمان، تخت خواب، ماشین، کابینت های داخلی و قفسه ها و مکان هایی که نمی توان از برس چوبی و جاروبرقی استفاده کرد، مناسب است.

چرا جارو شارژی بخریم؟

1. جارو شارژی به راحتی قابل جابجایی است

یکی از بزرگترین مزیت های جارو شارژی این است که می توانید با کابل های بلند، شلنگ های کوتاه و بدنه موتورهای سنگین خداحافظی کنید. جاروبرقی های جمع شونده راحت تر از جاروبرقی جابجا می شوند و انرژی بیشتری را صرف تمیز کردن خانه خواهید کرد. به راحتی می توانید آن را روی هر نوع جارویی استفاده کنید. بنابراین، شما مجبور نیستید چمدان خود را حمل کنید.

2. الزامات نگهداری کم

جارو شارژی از آن دسته وسایلی است که تعمیر و نگهداری آسان و بدون دردسر دارد. به همین دلیل است که کار با هم بسیار سرگرم کننده است. در مقایسه با فیلترها، مخازن و آلاینده‌های جاروبرقی، جاروبرقی‌های شارژی تمیزتر و راحت‌تر هستند و این آلاینده‌ها وجود ندارند. یکی از مزایای جارو شارژی این است که این دستگاه دارای فیلترهایی است که به راحتی از دستگاه جدا شده، شسته شده و برگردانده می شود. تخلیه مخزن با جاروبرقی قابل شارژ بسیار آسان است و بسیاری از مدل ها دارای یک ضایعات برای تخلیه سریع و آسان مخزن هستند.

اگر از جاروبرقی کیسه ای نیز استفاده می کنید، کیسه را از دستگاه خارج کنید. زیرا دستگاه به صورت خودکار کیسه را می بندد و می بینید که هیچ گونه آلودگی و گرد و غباری وجود ندارد.

3. فشار کم

جارو شارژی ها موتور معمولی ندارند و از باتری قابل شارژ استفاده می کنند که وزن دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این باتری ها معمولاً لیتیومی هستند که حمل جارو را بسیار آسان می کند. بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد وزن یا قابل حمل بودن دستگاه به راحتی کار کنید.

4. سازگار با تمام محیط ها

وقتی می گوییم یک جارو شارژی می تواند همه جا را تمیز کند، فقط اتاق ها را نگویید. شاید یکی از مهمترین مزایای جارو شارژی این باشد که می توان آن را در هر مکانی تمیز کرد. وجود مواد مختلف علاوه بر وزن کم دستگاه به شما این امکان را می دهد که مکان های صعب العبور را به راحتی تمیز کنید. می‌توانید گوشه‌های سقف، درزهای مبلمان، گوشه‌های دیوار، فضای داخلی خودرو، زیر تخت یا مبل را با یک جاروبرقی شارژی تمیز کنید. هر جایی که دسترسی به آن با جاروبرقی سخت است، می توانید با یک جارو شارژی تمیز کنید. این برس های قابل استفاده مجدد بسیار انعطاف پذیر هستند و بنابراین کار با آنها بسیار سرگرم کننده است.

ممکن است فکر کنید که جاروهای شارژی قدرت کمتری نسبت به رقبای سیمی خود دارند. با این حال، باید بدانید که این مدل های بی سیم نیز می توانند عملکرد خوبی را ارائه دهند. این جاروها قدرت و مکش کافی برای جمع آوری زباله ها و ذرات از سطوح را فراهم می کنند. همچنین سری های مختلف به شما این امکان را می دهد که از نتایج کار خود به عنوان جاروبرقی لذت ببرید. برخی از مدل ها عملکرد بوستر یا توربو را نیز در نظر می گیرند تا بتوانید از قدرت و مکش کامل دستگاه استفاده کنید. این عملکرد بیشتر برای تمیز کردن سطوح کثیف، فرش و موکت مناسب است، اما باتری دستگاه را سریعتر تخلیه می کند.

6. مناسب برای مکان های شلوغ

اگر سالن یا اتاق نشیمن شما همیشه شلوغ است، بچه‌هایتان تنقلات خود را جلوی تلویزیون می‌خورند و شما از دست و پا زدن در اتاق نشیمن یا زیر میز ناهارخوری خسته می‌شوید. یک حوله را بیرون بیاورید و مناطق مختلف را هر روز جارو کنید، به خصوص اگر بچه های کوچک یا مناطق شلوغ خانه دارید. اینجا جایی است که یک جارو شارژی وارد می شود. این ابزار برای نظافت منزل مناسب است. به جای استفاده از یک جاروبرقی پر سر و صدا، می توانید از یک جاروبرقی سریع استفاده کنید که می تواند مناطقی را که به آن نیاز دارند تمیز و پاک کنید.

اگر می خواهید کودک نوپایتان را از بیدار شدن دور نگه دارید، یا فقط می خواهید وقتی مهمان دارید، کف آشپزخانه یا اتاق ها را جارو کنید، استفاده از جاروبرقی قابل شارژ منطقی تر به نظر می رسد. یکی از مزایای جارو شارژی این است که صدای کمتری تولید می کند و این جاروبرقی ها نسبت به رقبای برقی خود از نظر عملکرد کم صداتر و کم صداتر هستند.

8. امنیت بالا

به لطف جارو شارژی دیگر نگران اتصال کابل ها، برق گرفتگی و آسیب رساندن به محیط نباشید. اما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
برای انتخاب نمایندگی تعمیرات بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/بوش-سرویس/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.