غیرممکن است که خانه خود را بدون بمباران آرم ترک کنید. لوگوها و نمادها همه جا هستند، کاری را که انجام می دهید متوقف کنید و به اطراف محل کار خود نگاه کنید. شما به راحتی می توانید حداقل دو لوگو را در پنج ثانیه ببینید.
برندها بخشی از زندگی روزمره ما هستند و نشان دهنده برند و داستان آن به جهان هستند و در عین حال بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارند. اما دقیقا هدف از لوگو چیست؟ در توسعه آنها چه کارهایی انجام شده است و چگونه لوگویی ایجاد می کنید که پیام مناسب را به مشتریان خود منتقل کند؟
هدف از طراحی لوگو چیست؟
بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که هدف از طراحی لوگو چیست. اولین و مهمترین نقشی که یک لوگو در زندگی شرکت شما ایفا می کند هویت است. لوگو به مخاطبان شما کمک می کند تا کسب و کار شما را از دیگران درک کرده و متمایز کنند. با گذشت زمان، آنچه درمان می شود تغییر می کند. ابزارهایی که ما برای توسعه و طراحی چیزها استفاده می کنیم، به روش های جدید و غیرمنتظره تکامل می یابند. و اصول اولیه آنچه که ما طراحی لوگو را در نظر می گیریم حتی می تواند تغییر کند.
اما مهم ترین چیز این است که لوگو، هر چه که باشد، شناسایی شما، محصول، شرکت یا خدمات شما است. قبل از شروع کار بر روی هر ایده ای برای لوگو، باید همه چیز را در مورد محیط کسب و کار فعلی خود بدانید. از خود بپرسید که لوگوی رقبای شما چگونه است. شخصیتها و رنگهایی را که مخاطبان هدف شما از قبل میشناسند و به آنها اعتماد دارند، بررسی کنید. چگونه می توانید لوگوی خود را مطابق آنها و در عین حال خاص و بیشتر بسازید؟
چرا طراحی آرم مهم است؟
این مارک را می توان به عنوان چهره شرکت توصیف کرد. این اغلب اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه شغل شما را درک می کند. آرم بسیار بیشتر از تصویر است. این یک نقطه شناسایی مشتری و مبنای مهمی برای برند شرکت است. اغلب گفته می شود که مشتریان در عرض چند ثانیه درباره این شرکت اظهار نظر می کنند. طراحی سیگنال خوب یک روش ساده برای انتقال به مشتریان بالقوه است که تجارت شما حرفه ای ، قابل اعتماد است و محصولات یا خدمات با کیفیت را ارائه می دهد.
یک لوگو باید آنقدر متمایز باشد که به راحتی قابل تشخیص و سازگاری برای کار در رسانه های مختلف باشد. این یک برند به یاد ماندنی و موثر است. چه برای فاکتورها و چه برای اتوماسیون، باید برای هر اندازه ای مفید باشد. یک لوگوی خوب در غالب رنگ و مشکی است.
جزئیات در آرم ها بسیار مهم هستند. توجه ویژه ای به هر مورد در مورد از جمله رنگ ها ، تصاویر و گوشت وجود دارد. همه این عناصر به شما در ارائه پیام برند خود کمک می کنند. بیداری این است که عروسی می تواند از شعله های آتش استفاده کند و عروسی از آن یک قلم کامل و شکسته استفاده می کند.
تصویر و علائم باید برای شرکت شما مناسب باشد تا از هرگونه اختلاف یا سردرگمی جلوگیری شود. همه رنگها، اشکال، تصاویر و فونتها باید با برداشتی که قرار است منتقل شود، سازگار باشد. بسیار مهم است که لوگوی شما پیام درستی را در مورد شرکت شما منتقل کند.
برای طراحی لوگو با فریلنس پروژه در ارتباط باشید.
آرم چگونه طراحی شده است؟
پیاده سازی اطلاعات، عملیات اطلاعاتی، اطلاعات اطلاعاتی. خدمات آنلاین آنلاین یا آفلاین طراحی لوگو، اما همانطور که قبلا ذکر شد فقط می توانید پرداخت کنید.
بهترین کیفیتی که می توانید پیدا کنید ، کمک به شرکت های کوچک طراحی گرافیک است. شما می توانید هزاران دلار به یک آژانس بزرگ بپردازید ، اما با وجود یک طراح گرافیک کوچک ، هنوز هم می توانید یک آرم ، کیفیت و خدمات شخصی را دریافت کنید.
دستورالعمل برای انتخاب طراح آرم
قبل از انتخاب یک طراح لوگو برای انجام اولین مورد، مطمئن شوید که آنها شما را همانطور که ما شما را توصیف می کنند درک می کنند، همانطور که آنها شما را توصیف می کنند. وقتی مطمئن شدید که می دانید آنها چه می خواهند، می خواهید سرمایه گذاری من را ببینید.
اطمینان حاصل کنید که کاری را که قبلاً انجام داده اند دوست دارید. مشکلی برای طراحانی که کارهایی را انجام داده اند که از نظر بصری برای شما جذاب نیستند ، وجود ندارد ، به این معنی که احتمالاً منظره ای را که برای برند خود ایجاد کرده اید مشاهده نخواهید کرد.
با برخی از شرکت هایی که با این طراح کار کرده اند صحبت کنید و دریابید که آیا آنها تجربه مورد نظر شما را در یک طراح دارند یا خیر. سپس سعی کنید تصویر واضحی از آنچه می خواهید به لوگوی خود منتقل کنید به آنها بدهید. حتی اگر طراح شما بهترین طراح دنیا باشد، اگر نتواند تصویر مورد نظر شما را درک کند، هر دو ناراضی خواهید بود.
ما چندین بار زودتر و تکرار مناسب گفتیم. آرم شما قبل از انجام کار دیگری باید شرکت شما را اداره کند. هدف از آرم بسیار ساده است. سعی نکنید پیام یا اطلاعات را بازنویسی کنید. ما همه چیز را در مورد طراحی آرم و قصد آن دیده ایم و می دانیم که این آرم مسئول چهره محصول شما است.
این که آیا تجارت شما هنوز آرم ندارد یا می خواهد آرم موجود شما را تعمیر کند ، قبل از شروع یافتن آنچه به دنبال آن هستید ، و آنچه برند شما به آن نیاز دارد ، بیشتر با شما خواهد بود. ما سعی می کنیم این دو ایده را در یک محصول نهایی ادغام کنیم که می توانید به آن افتخار کنید. ما از اهمیت برنامه ریزی آرم در محل کار آگاه هستیم و تیم ما آماده است تا نمادی زیبا از برند شما را ارائه دهد. برای نقل قول طراحی آرم با ما تماس بگیرید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر