7پرسش‌هاي برتر پرسيده‌شده درباره انواع ردياب خودرو

۱۲,۱۵۵ بازديد

سرقت خودرو اين روزها به شدت افزايش يافته است و برخي افراد هم به دليل نبود جاي پارك مناسب مجبور هستند شبها خودرو خود را در بيرون از خانه پارك كنند. همانطور كه گفته شد در حال حاضر دامنه استفاده از انواع ردياب گسترش يافته است و علاوه بر ردياب وسيله نقليه ساير انواع ردياب ها نيز وجود دارد يكي از اين ردياب ها، ردياب شخصي است كه با توجه به نوع استفاده اي كه دارد مي تواند حائز اهميت باشد از ردياب شخصي مي توان براي پيدا كردن مكان اشخاص استفاده كرد اگر شما هم در خانواده سالمند، افراد خردسال و بيمار داريد و نيازمند آگاهي از محل تردد آنها هستيد، مي توانيد از ردياب شخصي استفاده كنيد. شايان به ذكر است كه شما مي توانيد با كمك اين جي پي اس چك كنيد كه دستگاه شما در فلان ساعت و فلان ثانيه كجا بوده است و از چه مسير هايي رفته است تا به مقصد رسيده است. در واقع به طور معمول ردياب هايي كه از سخت افزار و نرم افزارهاي پيشرفته اي استفاده مي كنند و از مكان يابي دقيق و كيفيت بالايي برخوردار هستند در مقايسه با ساير ردياب ها قيمت بالاتري نيز دارند و دقيق تر هستند.


مديريت ناوگان با كمك ردياب ها با كيفيت هر چه تمام تر صورت مي پذيرد و مسئولان و كارفرمايان امكان رصد و نظارت بر زيرمجموعه هاي خود را بطور دقيق پيدا مي كنند. ميتوان به كمك اين مدل مسير طي شده، آمار گزارشهاي بازههاي زماني تا بيش از سه ماه يا حتي كاركرد و رانندهاي كه در خودرو قرار دارد را مشخص كرد. محصولات ردياب سايت ما از 18 ماه گارانتي تعويض برخوردار هستند. امروزه اخبار سرقت اتومبيل رو به افزايش است و روزانه اين اخبار به گوش ما نيز ميرسد. آيا اين مشكل بهخاطر گوش ندادن فرزندتان براي استفاده از خودرو است يا اينكه استفاده تجاري خواهيد داشت؟ ردياب خودرو معمولي: اين نوع صرفاً كار رديابي را انجام داده و در صورتي كه خودرو از محدوده تعيين شدع خارج شده باشد يا اينكه مورد سرقت قرار گرفته باشد ميتوانيد موقعيت لحظهاي آنرا بهدست آوريد. در صورتي كه نگران رفتوآمد فرزندان دلبندتان ميباشيد يا اينكه از اشخاص سالمند و ناتوان پرستاري ميكنيد براي اطلاع از وضعيت آنها ميتوانيد اقدام به خريد جي پي اس مناسب قيمت جيبي و يار يا خريد جي پي اس شخصي كوچك از مغازه آنلاين ايسام نماييد. اگر شما هم جزء آن دسته از مالكان خودروهاي گازوئيل سوز درون شهري هستيد كه با وجود ثبت باربرگ روزانه و حقيقي همچنان با كمبود سوخت گازوئيل مواجهه هستيد دستگاه سيپاد، تنها دستگاهي است كه با نصب آن بر روي خودرو خود مي توانيد سهميه سوختي متناسب با پيمايش ( مسافت پيموده شده ) و كاركرد خودرو ديزلي خود دريافت نماييد و ديگر نگران كمبود سوخت نباشيد.

https://ezp30.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%db%b1%db%b0-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%da%a9/

ردياب خودرو يكي از شناخته ترين ردياب ها است كه استفاده فراواني از آن مي شود با توجه به اينكه خودرو يك وسيله گران محسوب مي شود و سرقت آن هزينه مالي فراوان و در مواردي جبران ناپذير وارد مي كند لذا استفاده از ردياب خودرو بسيار حائز اهميت است و شما با استفاده از آن مي توانيد به راحتي خودرو مسروقه خود را در كمترين زمان ممكن پيدا كنيد. با استفاده از ردياب در صورت سرقت اتومبيل ميتوانيد در زماني كوتاه موقعيت مكاني خودرو را مشخص كنيد. توجه كنيد كه ردياب هاي پيشرفته داراي درصد خطاي نسبتا كم و دقت رديابي بالايي هستند. ردياب آهنربايي براي مدت طولاني به صورت آنلاين كار مي كند و مسير خود شما را به دليل داشتن سيستم پيشرفته آنلاين نشان مي دهد. براي استفاده از اين ردياب آهنربايي نياز به سيم كشي نيست و يك ردياب قابل حمل است كه با استفاده از باتري كار مي كند و باتري آن نيز قابليت شارژ دارد و به دليل اينكه از عمر طولاني برخوردار است امنيت خودرو شما را حفظ خواهد كرد.

 

همچنين مانند مدل هاي قبلي محصولات وايزر سيم كارت هديه به مصرف كنندگان به جهت رفاه حالشان تعلق مي گيرد و داراي اپليكيشن با كاربري ساده و آسان است كه به راحتي قابل استفاده مي باشد و ارتباط امن با دستگاه وايزر برقرار مي كند. ردياب خودرو مناسب ناوگان حمل و نقل: اين مدل هم همانطور كه از نامش مشخص است براي حمل و نقل مناسب است كه به درد خودروهاي حمل بار و يا سرويس مدارس ميخورد. ردياب خودرو ضد سرقت: اين مدل علاوه بر قابليتهايي كه مدل قبلي دارد، داراي قابليتهايي براي جلوگيري از سرقت است. ردياب آهنربايي و ردياب دوربيني از مهمترين انواع ردياب خودرو محسوب مي شوند. وجود زبانهاي موجود در پنل رديابي، نشان دهنده كشورهاي استفاده كننده از آن ردياب است. اميدواريم مطالب گفته شده، مفيد و كاربردي بوده و راهنماي خوبي براي اگاهي يافتن از موارد مهم و موثر در خريد و قيمت ردياب خودرو در مشهد باشند. اما سوالي كه براي اكثر افراد پيش آمده اين است كه استفاده از دزدگير براي خودروها مناسب تر است يا ردياب (GPS)؟ اين سيستمها با استفاده از مانيتورهاي كوچكي كه در جلوي داشبورد ماشين نصب ميشوند و با برقراري ارتباط با ماهوارههاي جي پي اس ميتوانند، در مسيريابي به افراد كمك شاياني نمايند.

https://ictnn.ir/ict/%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b2%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.