ویژگی های گرمایش خوب

۱,۴۶۲ بازديد


بخاری را با توجه به اندازه خود انتخاب کنید، برای این منظور فرمول محاسبه در پاراگراف قبل ذکر شد.

این بخاری خریداری شده باید دارای برچسب رده انرژی باشد.

بخاری های بزرگتر به دلیل اینکه لایه های آهن بیشتری در ساخت خود دارند هزینه بیشتری دارند.

بخاری ها باید استاندارد باشند و سیستم های ترموکوپل در آنها نصب شده باشد.

میزان حرارت در مترهای دیواری کمتر است اما این نوع بخاری نسبت به بخاری های کفی فضای کمتری را اشغال می کند.

بخاری های برقی بخاری های اقتصادی محسوب نمی شوند و مصرف انرژی بالایی دارند.

طول شیلنگ بخاری گازی باید حداقل 120 سانتی متر باشد.

وقتی اجاق روشن می شود باید دودکش آن داغ باشد در غیر این صورت مسیر تهویه بسته است و بسیار خطرناک است.

بخاری ها بسته به سایز و طراحی قیمت های متفاوتی دارند. این بخاری ها از 80 هزار تومان شروع و تا 1 متر متغیر است. بخاری های برقی کمترین قیمت را دارند.

خانه شما چند متر است؟

یکی از معیارهای مهم و بدیهی برای انتخاب بخاری، در نظر گرفتن اندازه خانه یا منطقه ای است که بخاری در آن گرما را تامین می کند. این مهم است حتی زمانی که یک مغازه کوچک با حجم بالای بخاری 14k نصب نشده باشد. توصیه کارشناسان به شرح زیر است:

* بخاری دیواری با دودکش: کمتر از 50 متر مربع در محیط بسته

* بخاری بدون دودکش در محیط نیمه بسته زیر 50 متر مربع

* بخاری از 8 تا 12 هزار: از 50 تا 70 متر مربع

* تجهیزات گرمایش بیش از 12000، بیش از 70 متر مربع

* بخاری های طرح شومینه: اتاق نشیمن

مقوله انرژی چیست؟

سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت به‌طور روتین از خطوط تولید محصولات پرمصرف انرژی حتی یخچال‌ها نمونه‌برداری می‌کند تا میزان مصرف و به‌ویژه درصد مصرف بهینه و بازده انرژی در آن را تعیین کند.

اگر به محصولی برخورد کردید که این دسته انرژی را ندارد، می دانید که در بخاری شما ماسه وجود دارد. آنها برای نمونه همکاری نکردند یا محصول آنها اصلا استاندارد نیست.

بهترین گزینه نوع A و B است، اما از آنجایی که هیچ کدام وجود ندارد، فعلا خط اول C و D را که لوت است درست می کنیم. توضیح دیگر این است که بخاری های دارای دودکش 30 درصد انرژی را از دست می دهند و تا 50 درصد انرژی را گرم می کنند، اما بدون دودکش تا 99 درصد کارایی بیشتری دارند.

خواص حرارتی خوب

با دود یا بدون دود؟

یک ضرب المثل ترکمنی می گوید: "جوان بی گناه آتش بی دود نیست"; با وجود این، اهالی فناوری جدید می گویند که آتش را با یک بخاری گازی تنها با یک مشعل و بدون دود شروع کرده اند.

اما فریب تبلیغات اولیه این شرکت را نخورید. در کنار توصیه های آنها به شما هشدار می دهیم که این بخاری ها را نمی توان بدون نیاز در همه جا استفاده کرد.

نکته مهم در مورد بخاری های بدون دودکش استفاده از سیستم حفاظتی ODS است.

به محض اینکه اکسیژن محیط به هر دلیلی به 18 درصد یا کمتر برسد، این سیستم جریان گاز بخاری را قطع می کند و اجازه نمی دهد تا زمانی که مخلوط هوا به اندازه کافی نباشد مشتعل شود و احتراق خطرناک است. بخاری (توجه: این بخاری به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن برای خودکشی مفید نیست).

استفاده از این بخاری در فضاهای بسته مانند اتاق خواب، اتاق زیر شیروانی، زیر پله، انباری، پارکینگ، حمام، هتل، مهد کودک، مهدکودک و در کلیه مکان هایی که تهویه مناسب ندارند ممنوع است. مراقب جلوی پایتان باشید.

چند هزارم دما؟

همیشه در روزهای سرد بازار این دستگاه گرم است اما به طور کلی قیمت ها در بازار بخاری بر اساس چند منطق خاص تغییر می کند که عمده ترین آنها حجم و ظرفیت تولید گرما نوعی بخاری است. .

البته هر چه بخاری بزرگتر و قدرتمندتر باشد، از ورق های فلزی بیشتری استفاده می شود و ضخامت رنگ نسوز بیشتر و بر این اساس گرانتر می شود.

علاوه بر این اغلب طرح های زیبا و متفاوت را روی قیمت بخاری واریز می کنند. اما با قبول تفاوت 5 تا 10 هزار تومانی - بدون در نظر گرفتن برند بخاری های گازی - بخاری های گازی را می توان بر اساس توان آنها (6، 8، 10، 12، 14 هزار و ...) از نظر قیمت طبقه بندی کرد. . اما شاید شما نگران یک برند خاص هستید.

کار بخاری عالی

داغ مثل شومینه

اجاق گاز وسیله ای جالب است که اغلب گوشه ای از خانه را زیبا و متفاوت می کند، اما به عنوان یک وسیله گرمایشی نمی توان فقط از کابل گرمایش در سرما استفاده کرد.

ادامه مطلب: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-آبسال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.