کرم پودر چیست؟ معرفی کامل کرم پودر

۸۲۲ بازديد


پودر رام یکی از اصلی ترین محصولات آرایشی است که قطعا با تاثیر شگفت انگیزش در آرایش صورت می شناسید. اگر درست انتخاب شود زمینه یک میکاپ خوب و حرفه ای است و به طور موثر مشکلات پوستی مانند جوش، جای زخم و کبودی را از بین می برد و پوست را به پوستی کاملا صاف تبدیل می کند. کرم پودرها در رنگ ها و مدل های مختلف طراحی شده اند تا هر فردی بتواند رنگ مناسبی را برای کرم پودر خود انتخاب کند. در واقع امروزه برندها و رنگ های متفاوتی از کرم پودر در بازار وجود دارد که انتخاب از بین آنها کمی سخت به نظر می رسد.

آیا به دیگران توصیه کرده اید که یک نوع کرم پودر بخرند تا بعد از استفاده متوجه اشتباه خود شوید؟ دلیل این امر این است که نوع پوست شما با یکدیگر متفاوت است، بنابراین باید کرم پودر را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید تا نتیجه زیبایی خوبی داشته باشید. بنابراین، برای ایجاد یک تجربه آرایشی خوب، راهنمای ما به خرید کرم پودرهای مناسب برای انواع پوست ادامه می دهد.

کرم پودر مخصوص پوست های چرب

اولین نکته در راهنمای خرید کرم پودر برای پوست های چرب، انتخاب کرم پودر بدون روغن است. کرم پودر بدون روغن، چربی تولید شده توسط پوست را جذب کرده و پوستی صاف و مات به شما می بخشد. این نوع کرم پودر حاوی مواد معدنی و ذرات خشک است که باعث جذب رطوبت اضافی می شود. در واقع کمک می کند پوست شما خیلی براق یا چرب به نظر نرسد.

وقتی پوست شما بیش از حد چربی تولید می کند تا آن را سالم و جوان نگه دارد و غدد چربی در لایه پایینی بیش از حد طبیعی فعال شوند، صورت شما را چرب می کند و این روی زیبایی صورت شما تاثیر منفی می گذارد. از کرم پودر روغنی استفاده کنید، چربی پوست دو برابر می شود، چربی تولید شده توسط پوست روی آرایش صورت تاثیر می گذارد و تاثیر آرایش فراتر از تصور شما خواهد بود.

کرم پودر مخصوص پوست های خشک

پوستی که رطوبت خود را از دست می دهد و قرمز و پوسته پوسته می شود، پوست خشک نامیده می شود. در دفترچه راهنمای خرید کرم پودر برای پوست های خشک خطر آسیب پوست بسیار مهم است. در واقع در انتخاب لوازم آرایشی برای این نوع پوست باید دقت و احتیاط زیادی به خرج داد و مهم ترین نکته توجه به مواد به کار رفته در لوازم آرایشی است. برخلاف پوست های چرب، روغن های کرم با محتوای چربی بالا باید برای پوست های خشک استفاده شود.

موادی مانند اسید هیالورونیک و روغن های مرطوب کننده همیشه در راهنمای خرید کرم پودر برای پوست های خشک مورد توجه قرار می گیرند. زیرا این ترکیبات از خشک شدن پوست و آسیب پذیری آن در هنگام استفاده از کرم پودر محافظت می کنند. فراموش نکنید که استفاده از محصولاتی که حاوی اسانس های غیر طبیعی هستند، پوست شما را خشک کرده و گاهی باعث ایجاد حساسیت های پوستی می شود.

کرم پودر مخصوص پوست مختلط

یکی از رایج ترین انواع پوست، پوست مختلط است که بخشی از آن خشک و بخشی چرب است. بیشتر اوقات پوست گونه ها خشک و در ناحیه پیشانی، بینی و چانه چرب است. معمولا افرادی که پوست مختلط دارند در خرید کرم پودر دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند از کدام کرم پودر استفاده کنند تا اثربخش ترین نتیجه را ببینند.

توصیه اکثر راهنمای خرید پودر برای پوست مختلط این است که دو نوع پودر چرب و بدون چربی درست کنید. یک نوع کرم پودر مخصوص تابستان و نوع دیگر مخصوص زمستان است. در غیر این صورت استفاده از کرم پودر مایع با پایه مرطوب کننده بهترین گزینه برای پوست های مختلط است.

خانم هایی با پوست معمولی به راحتی فونداسیون ایده آل خود را انتخاب می کنند. زیرا پوست معمولی به میزان مساوی چربی و رطوبت تولید می کند و این ویژگی باعث می شود افراد با پوست معمولی به راحتی از هر نوع کرم پودری استفاده کنند. البته گفتن این حرف به این معنی نیست که از هر کرم پودری با هر کیفیتی می توان استفاده کرد. کرم پودر با کیفیت، کرم پودری است که ضمن از بین بردن لک های پوستی، هیچ مشکل پوستی ایجاد نمی کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کرم پودرهای مناسب پوست معمولی می توانید به مقاله راهنمای خرید کرم پودر برای پوست های معمولی مراجعه کنید.

راهنمای استفاده از کرم پودر

علاوه بر راهنمای خرید کرم پودر، باید نحوه استفاده از آن را برای آرایش جذاب تر نیز بدانید. اولین سوالی که در دفترچه راهنمای کرم پودر پیش می آید این است که چه کاری باید انجام داد تا کرم پودر به خوبی روی صورت بمالد. برای اینکه بافت کامل کرم پودر را تجربه کنید، باید از کرم پودر مناسب استفاده کنید. ابتدا از کرم روشن کننده برای نواحی تیره استفاده کنید. همچنین نواحی خالی پوست و منافذ باز را با پرکننده یا پرایمر پر کنید. از کرمی استفاده کنید که خیلی سریع جذب می شود و پوست را کاملا صاف می کند.

نکته دیگر در راهنمای استفاده از کرم پودر، پوشاندن میخچه است. در واقع وجود تنها یک جوش کافی است تا آرایش شما کاملا به هم بریزد و اثر کرم زیرساز صفر شود. برخی از کرم پودرها پوست را بهتر می پوشانند. اما در صورت عدم پوشش کافی دهان و لکه های بیشتر حتما از یک کانسیلر خوب به همراه کرم فونداسیون استفاده کنید.

حالا وقت آن است که کرم پودر را روی پوست بمالید. بهترین راه برای زدن کرم پودر روی پوست استفاده از برس است. البته نه هر براشی. با استفاده از یک برس باکیفیت می توان کرم پودر را تا حد امکان به دقت روی پوست مالید. همچنین فراموش نکنید که کرم را با دقت در امتداد خطوط ابرو و گوشه چشم بمالید تا کرم وارد چشم نشود.

راهنمای خرید کرم پودر بهترین راه برای خرید کرم پودر استفاده از دستورالعمل روی محصول زیبایی است. مشاوران زیبایی سعی می کنند با توجه به نوع پوست و قیمتی که می خواهید بپردازید بهترین کرم پودر را به شما پیشنهاد دهند. البته بهتر است قبل از خرید در مورد برندها و مقادیر مختلف کرم پودرهای موجود در بازار تحقیق کنید تا با آگاهی کامل خرید کنید.

در واقع بهترین راه برای خرید کرم پودر دانش و تجربه خودتان است. همچنین قبل از خرید، کرم پودر را روی پوست خود امتحان کنید. البته هرگز از پوست دست خود برای آزمایش استفاده نکنید. زیرا رنگ پوست دست با رنگ صورت بسیار متفاوت است. بهترین راه حل برای بررسی رنگ کرم پودر پوست گردن یا گونه است.

مقایسه کرم پودر اصل و تقلبی

متاسفانه امروزه در بازار تعداد کرم پودرهای تقلبی بیشتر از کرم پودرهای واقعی است و به راحتی نمی توان نمونه اصلی آن را در اشکال مختلف پیدا کرد. با این اوصاف، قطعاً نمی خواهید برای یک فونداسیون ارزان قیمت پایینی بپردازید، اما نگران نباشید. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در این موارد می توانید کرم پودر اصلی و تقلبی را با هم مقایسه کنید:

تفاوت آشکار کرم پودر اصل و تقلبی در کیفیت بسته بندی آن است. جعبه و بدنه کرم پودر اصلی کیفیت بسیار بالایی دارد.

فونت و فونت روی بسته بندی اصلی کرم پودر ممکن است با تقلبی متفاوت باشد و در صورت قرار گرفتن در کنار هم قابل تشخیص باشد.

لیوان کرم اصل بسیار خوب است و با مقایسه آن در کنار هم می توانید تفاوت بدنه و لیوان کرم اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

مراجعه به سایت: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.