همه چیز در مورد کامپیوتر ایسوس

۱,۳۵۱ بازديد


جالب اینجاست که برند ایسوس یک برند تایوانی است که در سال 1989 در تایپه تاسیس شد.این برند توسط تونگ (TH. Tung) و سه همکارش تاسیس شد. جالب ترین قسمت ماجرا این است که هر چهار بنیانگذار برند ایسوس قبل از راه اندازی این شرکت در ایسر مهندس بودند.

آنها نام برند خود را با الهام از پگاسوس، اسب بالدار اساطیر یونان انتخاب کردند. امروزه این برند در زمینه تولید لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد.

این شرکت چگونه لپ تاپ های ایسوس را تولید می کند.

اگر تا به حال برای خرید لپ تاپ به فروشگاه های کامپیوتر یا فروشگاه های آنلاین رفته اید، شاید متوجه شده باشید که هر کجا که نگاه کنید یکی از مدل های لپ تاپ ایسوس را می بینید. این سوال از رویکرد جالب برند ایسوس در تولید لپ تاپ ناشی می شود. انواع لپ‌تاپ‌های ایسوس با دو رویکرد خاص و ساده تولید می‌شوند:

اول، بهای تمام شده کالا.

دوم، نوع محصول.

برند ایسوس وظیفه خود را در تولید طیف گسترده ای از مدل های مختلف لپ تاپ و ارائه آنها با قیمت های رقابتی و جذاب به مشتریان خود می داند. به این ترتیب مشتریان می توانند از بین ده ها مدل ایسوس مناسب ترین لپ تاپ را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنند. با این رویکرد مشتری محور، ایسوس بازار را در اختیار گرفته و با نوآوری های جذاب خود به رقیب سرسختی برای سایر برندهای لپ تاپ تبدیل شده است.

طراحی لپ تاپ ایسوس:

ایسوس در تولید لپ تاپ از طراحان خلاق و متفکر کمک گرفت. تمامی مدل های لپ تاپ ایسوس به صورت مینیمال طراحی شده اند. اما این ظرافت در قدرت آن تردیدی ندارد. زیرا در طراحی لپ تاپ ایسوس کیفیت اولویت اول است. یکی از ویژگی های خارجی لپ تاپ ایسوس ظرافت و سبک بودن آن است. طراحی این محصول به قدری حرفه ای است که برند ایسوس جوایزی را برای طراحی سری ROG و ZenBook کسب کرده است.

نوآوری در تولید نوت بوک:

ایسوس سعی می کند تغییراتی نوآورانه در تمامی محصولات خود ایجاد کند. از ظاهر محصول گرفته تا نوع عملکرد، همیشه می توان نوآوری های شگفت انگیزی را در لپ تاپ های ایسوس مشاهده کرد. یکی از نوآوری های جالب این برند کاهش وزن لپ تاپ و تولید دستگاهی سبک وزن است. سری بازی های ایسوس بر خلاف برندهای دیگر بسیار سبک هستند. تولید صفحه نمایش یکی دیگر از کارهای خلاقانه ایسوس است که طرفداران را خوشحال می کند.

ایسوس می داند چگونه جهان را شگفت زده کند. تمامی مدل های لپ تاپ ایسوس، مجموعه ای از قدرت و عملکرد فوق العاده. بدون کوچکترین تردیدی می توان گفت که ایسوس همیشه محصولی مناسب برای کار، تفریح، لذت و مطالعه می سازد.

آیا لپ تاپ ایسوس انتخاب خوبی است؟

آره! ایسوس در زمینه لپ تاپ های پرقدرت فعالیت می کند، مقرون به صرفه است و عملکرد آن قابل قبول است. خلاقیت در طراحی لپ تاپ های ایسوس قابل تحسین است. از سوی دیگر، این شرکت طیف گسترده ای از مدل های لپ تاپ را تولید می کند که برای همه و همه کاربردها مناسب است. لپ تاپ های ایسوس از نظر قدرت و کیفیت را می توان لپ تاپ غول پیکر بازار دانست. با انتخاب ایسوس آخرین تکنولوژی را با نازلترین قیمت خریداری می کنید.

لپ تاپ های ایسوس بسیار کم صدا هستند و می توانند کار شما را بهتر از سایر لپ تاپ ها انجام دهند. سیستم خنک کنندگی چشمگیر این دستگاه از داغ شدن بیش از حد لپ تاپ جلوگیری می کند تا همیشه با خرید لپ تاپ ایسوس احساس راحتی کنید.

مشکل این لپ تاپ چیست؟

لپ تاپ ایسوس در مقایسه با مزایای ذکر شده در بالا معایب زیادی ندارد. اما پشتیبانی فنی ضعیف یکی از کاستی هایی است که اکثر خریداران این برند را ناامید کرده است. از آنجایی که این برند مراکز فنی زیادی در دنیا ندارد، تعمیر لپ تاپ آن زمان زیادی می برد و این مشکل مشتریان را آزار می دهد.

یکی دیگر از نقاط ضعف ایسوس این است که لپ تاپ های کمی تولید می کند. اگرچه تمامی لپ تاپ های این برند از نظر کیفیت و عملکرد خوب هستند، اما در بررسی انجام شده بر روی مدل های مختلف ایسوس در سال 2019، تنها یک مدل امتیاز بالای 4 را دریافت کرده است.

رتبه بندی لپ تاپ ایسوس در بین سایر برندها:

لپ تاپ ایسوس به عنوان دومین برند برتر لپ تاپ در جهان در سال 2019 معرفی شد. در این بررسی، ایسوس با رقبای ارائه شده توسط HP، Dell، Alienware، Lenovo، Razer، Acer، Microsoft، Huawei، Apple (Apple)، MSI و سامسونگ مقایسه می کند. در این مسابقه لپ تاپ از نظر طراحی، پشتیبانی و گارانتی، خلاقیت، ارزش و انتخاب و بازخورد کاربران مورد قضاوت قرار گرفت. در این نظرسنجی لپ تاپ ایسوس با 83 امتیاز در رتبه دوم بین دو رقیب اصلی خود یعنی اچ پی و دل قرار گرفته است.

چگونه کیفیت محصولات ایسوس را تضمین کنیم؟

لپ تاپ ایسوس مراحل سختی را برای تست کیفیت پشت سر می گذارد:

ابتدا تست لرزش: در این تست کل لپ تاپ در معرض لرزش 5 تا 500 هرتز است.

دوم، آزمایش شوک مکانیکی: آزمایش‌های مقاومت در برابر پرش و ضربه انجام می‌شود.

سوم، تست دراپ: در این تست خرابی های روی میز شبیه سازی شده و لپ تاپ در زوایای مختلف روی سطح چوبی می افتد.

چهارم، تست لولا: لپ تاپ ها در این تست 20000 بار باز و بسته می شوند.

پنجم، تست دقت صفحه لمسی: در این تست سرعت و دقت پاسخ لمسی بررسی می شود.

ششم، تست وزن پنل: در این تست بالا و پایین کامپیوتر زیر وزن 25 کیلوگرمی قرار می گیرد تا مقاومت بدنه مشخص شود.

هفتم، تست دوام صفحه کلید: این تست برای ضربه زدن به صفحه کلید 10 میلیون بار طراحی شده است.

هشتمین تست رطوبت: لپ تاپ را در رطوبت 90 درصد و دمای 40 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

9، تست ارتفاع: شبیه سازی حالت پرواز.

دهم، تست دمای بسیار بالا و بسیار پایین: لپ تاپ در دمای 30 تا 60 درجه نگهداری می شود.

یازدهم، تست پایداری پورت: این تست برای 5 هزار بار استفاده طراحی شده است.

تست آکوستیک دوازدهم: این تست برای تست کیفیت صدای لپ تاپ انجام می شود.

آیا لپ تاپ های ایسوس برای تجارت خوب هستند؟

مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس برای تمامی مشاغل کوچک و بزرگ مناسب است. لپ تاپ های این برند در انجام کارهای روزمره و حرفه ای عملکرد خوبی دارند. مدل های لپ تاپ ایسوس مناسب برای کسب و کار عموما ارزان، قدرتمند و خوش ساخت هستند. عمر باتری طولانی آنها به کسانی که دائما در حال حرکت هستند و می توانند مدت زمان بیشتری با لپ تاپ خود کار کنند، اجازه می دهد. بنابراین با خرید لپ تاپ ایسوس از انجام کارهای سنگینی که نیاز به پروژه های گرافیکی، معماری، مهندسی و پردازش بالا دارند راحت خواهید شد.

این لپ تاپ ها برای عملکرد بهینه طراحی شده اند و فضای زیادی را برای کار در اختیار شما قرار می دهند. این لپ تاپ ها به شما این امکان را می دهند که در طول روز ارتباط برقرار کنید، فایل ارسال کنید و کار کنید. نوت بوک ROG، کروم بوک و لپ تاپ محصولاتی هستند که می توانید برای کار روی آنها حساب کنید.

یک لپ تاپ

لپ‌تاپ‌های هوآشو (ASUS) یک کامپیوتر لپ‌تاپ و برند تایوانی است که به دلیل نامش برگرفته از شش حرف آخر کلمه "پگاسوس" به معنای اسب بالدار شناخته شده است. این نام با اساطیر یونان باستان مرتبط است. در سال 1990، ایسوس توسط چهار مهندس که تجربه کار در ایسر را داشتند، تأسیس شد. بنابراین، برند Huashu در مقایسه با سایر برندها کمی کوچکتر به نظر می رسد.

شرکت ایسوزو محصولاتی مانند موارد زیر را تولید می کند.

• لپ تاپ

• برد اصلی کامپیوتر

• کامپیوتر شخصی

انواع بیان

• کارت گرافیک

• دستگاه اینترنتی

• سیستم سرور

البته به غیر از این محصولات تجهیزات دیگری را نیز تولید می کند. برند ایسوس به دلیل تولید مادربردها و کارت های گرافیک با کارایی بالا مشهور است. در عین حال این برند با برندهای معروف دیگری مانند «اینتل» یا «انویدیا» به خوبی کار می کند. به همین دلیل ایسوزو توانست لپ تاپ هایی با کیفیت و متنوع تولید کند. استفاده از لپ تاپ ایسوس بسیار آسان است و به دلیل قیمت مقرون به صرفه در ایران بسیار محبوب است.

چه مدل هایی از کامپیوترهای ایسوس وجود دارد؟ فروشگاه ebuy

همانطور که گفتیم کامپیوترهای ایسوس بر اساس اندازه صفحه نمایش، خروجی پردازنده، هسته یا عوامل دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند. بنابراین با توجه به موارد فوق مدل های لپ تاپ ایسوزو عبارتند از:

• لپ تاپ های 12، 13، 14، 15 و 17 اینچی یا بزرگتر

• لپ تاپ های نسل u، g، f، n و k

• لپ تاپ های Corei3، Corei5، Corei7 و Corei9 از قدرتمندترین پردازنده های تولید شده توسط شرکت قدرتمند اینتل هستند و در برخی از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس مورد استفاده قرار می گیرند.

• و غیره

محبوب ترین لپ تاپ های ایسوس

از جمله لپ تاپ های شناخته شده و شناخته شده ایسوس در بازار می توان به سری لپ تاپ های گیمینگ ZenBook، VivoBook، TUF و ROG اشاره کرد. البته لپ تاپ ایسوس مدل های دیگری مانند لپ تاپ ExpertBook، لپ تاپ ایسوس کروم بوک و مدل لپ تاپ Asus StudioBook را ذکر کرده است.

فاکتورهای مهمی که هنگام خرید لپ تاپ ایسوس باید در نظر بگیرید

نمایش دادن

اکثر لپ تاپ ها صفحه نمایش 15 اینچی دارند، اما این بستگی به آنچه از لپ تاپ می خواهید یا بودجه شما برای خرید لپ تاپ ایسوس نیز دارد. هرچه صفحه نمایش کوچکتر باشد، قیمت پایین تر است. در میان لپ‌تاپ‌های ایسوس، لپ‌تاپ‌های با صفحه نمایش ۱۳ اینچی ارزان‌تر از سایر لپ‌تاپ‌ها هستند.

پردازنده مرکزی

واحد پردازش اصلی (CPU) برای یک کامپیوتر قدرت خود را نشان می دهد. نقش CPU در لپ تاپ انجام پردازش سیستم است و به طور کلی هر چه این فرآیند قدرتمندتر باشد سرعت پردازش بالاتر می رود. اگر افراد کار خاص و تخصصی با لپ تاپ انجام می دهند، بهتر است لپ تاپ ایسوس با سی پی یو رده بالا بخرند.

پردازنده گرافیکی

پردازنده گرافیکی چیزی است که اکثر گیمرها به آن توجه می کنند زیرا بازی ها معمولا سنگین هستند و برای اجرا بدون خطا به یک GPU قدرتمند نیاز دارند. زیرا هرچه پردازنده گرافیکی قدرتمندتر باشد، عملکرد ویندوز هنگام اجرای همه برنامه ها از جمله بازی های سنگین بهبود می یابد. برای خرید لپ تاپ ایسوس با پردازنده گرافیکی قدرتمند باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

ارزان ترین لپ تاپ ایسوس

اگر به دنبال لپ تاپ ارزان ایسوس هستید باید بگوییم که لپ تاپ ایسوس با مشخصات زیر یکی از لپ تاپ های ارزان قیمت ایسوس است.

• وضوح صفحه نمایش پایین

• رم بین 4 تا 8 گیگابایت

• گرافیک یکپارچه بدون حافظه اختصاصی

معمولا در سری لپ تاپ های Vivobook می توانید لپ تاپی با چنین قابلیتی پیدا کنید و بخرید. خرید لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس بخرید

برای خرید لپ تاپ ایسوس از فروشگاه پردیس ابتدا باید نیاز خود را به لپ تاپ مشخص کنید. به عنوان مثال، لپ تاپ گیمینگ برای افرادی که از آن فقط برای تماشای فیلم استفاده می کنند یا برعکس، مناسب نیست. سری نوت بوک های ZenBook و VivoBook برای دانشجویانی که علاوه بر تماشای فیلم و گشت و گذار در اینترنت به نرم افزارهای مرتبط با رشته تحصیلی خود نیاز دارند پیشنهاد می شود. البته لپ تاپ های Otrabook نیز در صورت سنگین نبودن نرم افزار مناسب هستند، البته این سری از لپ تاپ ها به دلیل قابلیت حمل آسان گران هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.