چه چیزی اشتباه با دبی مال

۱۸,۶۷۳ بازديد

 

در این مجموعه میتوانید با انواع آبزیان در آکواریوم و زندگی جانوران دریایی آشنایی پیدا کنید. علاوه بر این، شما میتوانید جلسه خود را با تغذیه اسب و آشنایی بیشتر با نحوه نظافت اسب به پایان برسانید. علاوه بر این ها، یکی از جذاب ترین مراکز خرید دبی با سالن بولینگ، 11 سالن سینما، یک شهربازی سرپوشیده هیجان انگیز، 50 رستوران و فست فود نیز یک مرکز تفریحی تمام عیار در دبی است. با این که رستوران های مختلف دیگری در داخل برج العرب وجود دارد، اما رستوران المنتها یکی دیگر از رستوران های مجلل هتل به شمار می رود. ، رستورانهای مجلل و لوکس، هتلی برای افرادی که ترجیح میدهند در فرودگاه اقامت کنند و بسیاری خدمات دیگر. عکاس: ناشناس«هتل سوفیتل دبی پالم» (Sofitel Dubai the Palm) نمونهای عالی از استراحتگاه خانوادگی در دبی است که بهراحتی میتوانید یک هفته در آن اقامت کنید و از طیف وسیع سرگرمیهای آن خسته نشوید.در این هتل، سه استخر شنا، کلوپ آروما کیدز و ساحلی بزرگ وجود دارد. پارک های آبی دبی با تعداد قابل توجه و کیفیت، بازیهای متنوع و فضاهای فوقالعاده بزرگ از بهترین پارکهای آبی جهان هستند و در صورتی که حتی چند روز در دبی اقامت دارید، امتحان کردن حداقل یک پارک آبی دبی را نباید از دست بدهید. مساحت این مرکز خرید یک میلیون و ۱۲۴هزار مترمربع است و در آن بیش از هزا رو ۲۰۰ فروشگاه مختلف، با محصولات متنوع برای خرید قرار دارند. بزرگترین مرکز خرید دبی کدام است؟ طراحی و ساخت و ساز توسط مهندس کانادایی ریک گریگوری که از WS اتکینز است انجام شد. برای افرادی که می خواهند بچه هاشان در یک محیط امن از تفریحات آبی دبی لذت ببرند، پارک آبی اسپلش پد برترین گزینه است، اما باید گفت که این پارک آبی برای بزرگترها خیلی مناسب و ایده اجاره خودرو در دبی آل نیست.

در خیابان مد دبی مال، صدها برند معروف حوزه پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه و نوزاد، آخرین محصولات خود را عرضه می کنند. در این مرکز خرید صدها فروشگاه مختلف با اجناسی متنوع وجود دارند؛ بهطوریکه میتوان گفت هر کالایی که به آن نیاز داشته باشید، در این مرکز تجاری یافت میشود. هر بخش از این مرکز خرید نیز با الهام از سنت و فرهنگ هر منطقه ساخته شده است. ورودیه ساحل جمیرا برای هر نفر 5 درهم (حدودا 1 دلار و 20 سنت) میشود و از 7 صبح تا 11:30 شب باز است. بهترین ماه برای افرادی که می خواهند با تور دبی سفر کنند ماه های دسامبر تا مارس است که در این ماه ها شاهد بارندگی و هوای معتدلی هستید. در این مجموعه، امکانات مختلفی چون رستوران ها و کافی شاپ های مختلف، یک سینمای ۵ بعدی بزرگ، انواع بی شماری از ورزشهای آبی، انواع سرسرهها و استخرها وجود دارد. در نهایت باید بگوییم که در این بازار که ازجمله جاذبههای گردشگری دبی است، انواع طلا و جواهرات با قیمتی کاملاً مناسب عرضه میشوند. مرکز خرید سیتی سنتر میردف (City Centre Mirdif) ازجمله مراکز خرید مجلل و محبوب در دبی است که در فروشگاههای آن محصولات بیش از ۲۶۰ برند مشهور دنیا عرضه میشوند.

bar, restaurant, feet, legs, people, cafe, fashion, shoes, pants, jeans, hardwood مجسمه ایی از سه دست رقصنده در کاخ سفیدی قرار دارد ، ورودی مجلل و ملودیهای پاپ هندی ورود شما را به پارک خوش آمد می گویند و در آنجا چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد … افرادی که وارد این کابین میشوند میتوانند از وایفای رایگان مترو استفاده کنند. همچنین تعداد ۴۰۰ کوسه و سفره ماهی از گونه های مختلف نیز در آکواریوم دبی دیده میشوند. همچنین باید اشاره کنیم که معمولا مراکز تجاری و فروشگاهها در دبی در مناسبتها و فستیوالها تخفیفهای شگفتانگیزی را درنظر میگیرند که توصیه میکنیم فرصت خرید در این زمانها را از دست ندهید. آیا مراکز خرید دبی در روزهای تعطیل هم باز هستند؟ عکاس: ناشناسپارکهای آبی دبی در تمام روزهای سال حتی فصل زمستان باز هستند که این موضوع بیشتر به آبوهوای متفاوت و گرمسیری آن مربوط میشود. همچنین قابل ذکر است که دو مزیت ساحل الممزار نسبت برخی دیگر از سواحل دبی یکی امکان شنای شبانه در دریا می باشد و دیگری سانس ویژه بانوان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه. امارات متحده عربی (مخفف انگلیسی: UAE) ، یا امارات یک پادشاهی مطلقه فدرال در جنوب غربی قارهٔ آسیا و در شرق شبه جزیره عربستان ، در خاورمیانه است که از جنوب با قطر و عربستان سعودی ، از شرق با عمان و از شمال با خلیج فارس همسایه است. به طور کلی میتوان گفت که دولت امارات با تغییر سیاستهای خود توانسته تغییرات مهم و اساسی برای کشور به وجود آورد.

در تالار این قلعه میتوانید بسیاری از نقشههای قدیمی دوبی یا ویدئوی تغییرات دوبی از زمان اکتشاف نفت تا به حال و دیگر اشیاء تاریخی را مشاهده نمایید. در کنار بسیاری از رمپها، پلهها و پرشها شاهد طولانیترین و بلندترین سرسرههای آبی جهان خواهید بود که لذت حضور در این مکان را دوچندان میکند.عکاس: ناشناسدر اینجا میتوانید خود و دوستانتان را در جذابترین موانع دنیا به چالش بکشید، مهارتهای هماهنگی، استقامت، بالاتنه و پایینتنه را به سرگرمکنندهترین شکل ممکن آزمایش کنید و ساعتی ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کالری بسوزانید. دیوارنوردی یکی از بهترین راهها برای آزمایش قدرت شماست؛ بنابراین، خود را به چالش بکشید و با استفاده از حداکثر استقامت و انرژی خود، در کمترین زمان از دیوار بالا بروید. کودکان شما میتوانند ساعتها به درست کردن ماشین وهر چیز دیگری که بخواهند با آجرهای لگو مشغول باشند و بعد ساختههای خود را در مقایسه با دیگران در ورطه آزمایش بگذارند. عکاس: Gulam Limbadaپارک آبی «اسپلش پد» (Splash Pad) گزینهای عالی برای بازی و تفریح کودکان یک تا ۱۲ سال است؛ بهخصوص که محلی نسبتا ارزان به حساب میآید. قهوه یک نوشیدنی محبوب و اصلی در بین خانوادههای عرب خاورمیانه به شمار میرود و همین نیز سبب شده تا موزه قهوه (Coffee Museum) بسیار جالبتوجه باشد. با این حال موقعیت وایلد وادی، نسبت به آکواونچر در دسترستر است و به همین دلیل، برای کسانی که زمان برایشان مهم است، گزینه بهتری به شمار میرود. در این فرودگاه میتوانید شاهد حضور هواپیماهای ایرلاین امارات و فلای دبی به وفور باشید و در واقع این فرودگاه قطب اصلی این دو ایرلاین اماراتی به شمار میرود.

این رستورانها غذاهای بومی امارات و همچنین غذاهای بین المللی را طبخ و تهبه مینمایند. منبع عکس: اینستاگرام wildwadiwaterpark«پارک آبی وایلد وادی» (Wild Wadi Waterpark)، جزو مهمترین جاذبههای گردشگری شهر دبی محسوب میشود که از سال ۱۹۹۹ به محلی برای تفریح گردشگران و مردم بومی از هر سنوسالی تبدیل شده است. شیعیان بومی در این کشور با توجه به ترکیب مهاجرپذیری بسیار بالا، در حدود پنجاه هزار نفر برآورد گردیده است. این چای در طی چند روز در بین بیش از 50 هزار نفر توزیع شده است در حال حاضر سالانه 90 کشور در این نمایشگاه شرکت میکنند که صنایع دستی کشورهای مختلف از سراسر جهان به نمایش گذاشته میشود. بازدیدکنندگان تجربهای از فضا و کهکشان را تجربه خواهند کرد، این تجربه چندحسی با ذهن، بدن و روح آنها ارتباط برقرار میکند که با آخرین فناوریهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تجزیه و تحلیل دادههای بزرگ، تعاملات انسان و ماشین، و هوش مصنوعی فراهم شده است. چرخ فلک Ain Dubai در حال اتمام است . بله شهربازی. آن هم یکی از شهربازی هایی که بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا را دارد. ” بر اساس صحبت های گروه، نام گذاری هفت ستاره توسط روزنامه نگار بریتانیایی که هتل را قبل از باز شدن بازدید کرده انجام شده است. یکی از شناخته شده ترین و پرتردد ترین پارک های آبی ساخته شده در دبی می باشد که امکان ندارد کسی به دبی سفر کرده باشد و به آنجا نرفته باشد مخصوصا در خصوص افرادی که دارای کودکان کوچک و کم سن می باشند.

کودکان زیر چهار سال میتوانند به رایگان از این سکوها بازدید کنند. این هتل زیبا در ساحل خلیج فارس است و به همین دلیل توانسته از تمام عوامل محیطی کمک بگیرد تا شهر رویایی آتلانتیس را در واقعیت به وجود بیاورد. قاب دبی در زبیل پارک قرار دارد و همه روزه از 10 صبح تا 7 شب باز است. به طور خلاصه باید بگوییم دهکده جهانی یا گلوبال ویلیج پارکی بزرگ و مضوعی است که دارای 26 غرفه از 80 فرهنگ مختلف می باشد. تمامی این تلاش ها که تلاشی بیست ساله بود، تبدیل به یک دهکده جهانی شد که امروزه تبدیل به قطب گردشگری و توریستی در امارات متحده عربی شده است و هر ساله بیش از 5 میلیون گردشگر را به خود جذب می کند. این هتل دارای ساحلی شنی و اختصاصی است که میهمانان مقیم میتوانند از آنها استفاده کنند. این طبقه با هدف پرورش خلاقیتهای کودکان ساخته شده است. از آنجا که این پارک فضای ایمنی برای کودکان دارد، با خیال راحت میتوانید ساعات خوشی را در کنار فرزندانتان داشته باشید.عکاس: Gaga Lefouاز سرسرههای پارک آبی میتوان به «توئیست ان اسپین» (Twist N Spin) اشاره کرد که با پیچوخمهای زیادش، تجربه متفاوتی را برایتان میسازد. به بیان برخی از افراد، در بین مراکز خرید دبی، مرکز خرید وافی سیتی مال (Wafi Mall)، خاصترین مرکز خرید است.

بد نیست پیش از سفر به این شهر با این مراکز خرید آشنا شوید. توسط یک پایه کامل که ۲۷ متر از هر طرف دکل گسترده شده است حمایت میشود و توسط یک آسانسور وسیع قابل دسترسی است. هزینه ورودی برای هر نفر ۳ درهم یا برای هر شخص دارای خودرو ۱۰ درهم است. هزینه بلیط این مجموعه نسبت به قد محاسبه میشود و برای ورود کودکان زیر ۲ سال هیچ هزینهای نباید بپردازید. قیمت بلیط چرخ و فلک دبی هماکنون از قیمت 35 دلار آغاز میشود البته هزینه بلیط کودکان 3 تا 12 سال کمتر است. در کنار چرخ و فلک عین دبی، یکی دیگر از مورد انتظارترین جاذبه در حال ساخت اماراتیها آکواریوم ملی القنا در ابوظبی است که در آیندهای نزدیک لقب بزرگترین آکواریوم جهان را از آن خود میکند. امکان نشستن یا دور زدن در کابینهای مشاهده چرخ و فلک دبی وجود دارد.کابینهای مشاهده مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع و وایفای رایگان هستند. حضور خورشید در آسمان شهر، این امکان را به گردشگران میدهد تا در هر زمانی، تجربه مهیج استفاده از بازیهای آبی و آبتنی را داشته باشند.عکاس: ناشناسعلاوه بر این، آب این پارکها معمولا در هر فصل بسته به دمای محیط تنظیم میشود و احساس سرما یا گرما نخواهید کرد. بنابراین، ضرورت مطالعات علمی در حوزههای عمومی زندگی سیاسی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و اجتماعی شیعیان، از جمله در مدارس و حوزههای علمیه، مسائل فرهنگی، علما، عزاداری و نظایر آن به شدت احساس میشود.

علاوه بر این جایزه بینالمللی ساختمان Tikla نیز به این سازه تعلق گرفته است.همچنین نرم افزار طراحی Autodesk که یک برنامه معماری و طراحی سازه است، اظهار داشت که موزه آینده دبی، یکی از مبتکرانه ترین ساختمان ها در جهان است. دبی شهری است که هر سال با ساخت سازه های مختف مرزهای تکنولوژی، معماری، خیال و تصور و خلاقیت را کنار می زند. همانطور که پیش از این هم گفتیم بستکیه در بُر دبی و محلهی فهیدی واقع شده است. «اسلام» دین رسمی این کشور است و فرهنگ این مردم، مُلهم از دستاوردهای آن است؛ بنابراین اسلام خیمهای است برپا شده که تمامی مردم را به سوی خود میخواند تا از هر خطر و آسیبی محفوظ بمانند. در این پارک بزرگ، منطقهای آرام برای مدیتیشن و یوگا خواهید دید؛ جایی که طبیعت آن، دور تا دور شما را احاطه کرده است. را در دل خود حفظ کرده است. در مجتمع تفریحی گردشگری دبی مال، سرزمینی آبی وجود دارد که از جاهای دیدنی دبی در تابستان بوده و در جهان بسیار کمنظیر است. از دیگر امکانات و جاذبههای رفاهی و تفریحی این مرکز خرید میتوانیم به شهربازی، سالن تئاتر و سینما و فودکورت بزرگ و شلوغ آن، اشاره کنیم. مرکز خرید الکرامه (al karama) که از معروفترین بازارهای دبی است، گزینهای مناسب برای افرادیست که میخواهند خریدی ارزان و مقرونبهصرفه در دبی داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.