یک جاروبرقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

۱,۹۳۹ بازديد


امروزه جاروبرقی های دستی جای خود را به جاروبرقی داده اند. و کار را برای زنان، به ویژه زنان شاغل، بسیار آسان کردند. جاروبرقی وسیله ای است که در لوازم خانگی نقش بسزایی دارد و در هنگام خرید باید به ویژگی های آن توجه کرد. یک جاروبرقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟یا به دنبال راهنمای خرید جاروبرقی هستید پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها دنبال کنید. ضمنا با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی توصیه می کنیم از صفحه خرید اقساطی لوازم خانگی دیدن فرمایید.

ما در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین بازرگانی خیامی مشهد (اسنوا، پاکشوما، دونار، جی سان و بلاست) بهترین محصولات در زمینه لوازم خانگی را معرفی کرده و محصولات خود را متناسب با هر سلیقه ای عرضه می کنیم. اگر قصد خرید لوازم خانگی در مشهد را دارید، انتخاب شما را آسان می کنیم.

راهنمای خرید جاروبرقی

هنگام خرید دستگاه تصفیه، نکات مختلفی را باید در نظر بگیرید تا بهترین آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید، در زیر به برخی از ویژگی های مهم دستگاه تصفیه اشاره می شود:

قطع برق مکش

وزن

مصرف برق

ممنون حجم

سطح سر و صدا

برچسب سازنده

جزئیات لوله مکش و برس

سیم جاروبرقی

سریال های دیگری هم هست

آسان برای استفاده و راحت.

قدرت مکش: هر چه قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد، اگرچه باید توجه داشت که این قدرت قابل تنظیم است. به عنوان مثال، اگر فرش یا انباری ضخیم دارید، قدرت تمیز کنندگی آن بیشتر است. موهای حیوانات خانگی را بردارید بهتر است تعداد زیادی از حیوانات خانگی یا حشرات را جارو کنید. توجه داشته باشید که یکی از دلایل کاهش خروجی خلاء ممکن است کیسه مکش کامل باشد. بنابراین اگر احساس کردید مکش جاروبرقی کاهش یافته است، اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که کیسه یا مخزن جاروبرقی را بررسی کنید. شما در حال بازدید از مقاله ای در مورد نحوه تمیز کردن جاروبرقی هستید.

وزن: جاروبرقی ابزاری قابل حمل هنگام کار در خانه است، هر چه سبک تر باشد. بهتر.

مصرف انرژی: مصرف برق پارامتری است که در بدنه جاروبرقی و مشخصات آن نوشته شده است و البته هر چه مصرف انرژی کارآمدتر باشد، هزینه برق بعدا کاهش می یابد.

اندازه مخزن: هرچه اندازه مخزن بزرگتر باشد، زباله های بیشتری جمع می شود و برای شما راحت تر خواهد بود. معمولاً اندازه مخازن از 1.5 تا 5 لیتر است و اندازه مخزن معمولاً در بدنه جاروبرقی برش داده می شود.

میزان صدا: میزان صدای مجاز برای جاروبرقی 71-92 دسی بل در فاصله 0.5 متری از فرد است اما در جایی نوشته نشده است و تنها راه تعیین میزان صدا روشن کردن جاروبرقی و تست است. آن را در فروشگاه

برند سازنده: برند سازنده تاثیر بسزایی در کیفیت لوازم خانگی دارد. از نظر قیمت قطعا برندهای ایرانی ارزان تر هستند. از برندهای ایرانی می توان به پارس خزر و همچنین برندهای خارجی از جمله بوش، سامسونگ، پاناسونیک، دوو و غیره اشاره کرد.

اگر قصد خرید اقساطی جاروبرقی را دارید بازرگانی خیامی راه را برای شما هموار کرده است. بازرگانی خیامی مفتخر به فروش و عرضه لوازم خانگی بوده و به عنوان نماینده فعال لوازم خانگی اسنوا، پاکشوما و دونار در مشهد شناخته می شود. ما رسالت خود را عرضه محصولات باکیفیت ایرانی به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایرانی می دانیم. از این رو با ارائه طرح های اقساطی خوب برای فروش لوازم خانگی ایرانی در مشهد، سعی در جلب رضایت مشتریان گرامی و همچنین حمایت از صنعت لوازم خانگی ایران داریم.

بازرگانی خیامی با بیش از پنج شعبه در مشهد و خراسان رضوی اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی تخصصی می نماید. این طرح برای اولین بار با همکاری شبکه بانکی کشور اجرا می شود. مشمولان این طرح ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، فرهنگیان و کارکنان دولت هستند. برای اینکه قیمت را تنها چیزی باشد که هنگام خرید به آن فکر نمی کنید.

ویژگی های شیلنگ و برس جاروبرقی: شیلنگ های جاروبرقی معمولاً به دو صورت شلنگی و تلسکوپی هستند. قطعات اصلی لوازم خانگی بوش

سیم جاروبرقی: در حال حاضر تمامی جاروبرقی ها دارای سیم جمع آوری هستند که با فشار دادن دکمه پدال روی بدنه انجام می شود، معمولا سیم بین 6 تا 9 متر است که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد.

سری گسسته : قطعات کوچکی هستند که به یک شکل و برای یک کار خاص طراحی شده اند. وجود خطوط مختلف محصولات می تواند به تمیزی درزها، لبه های فرش، زیر مبل ها و بین کوسن ها، پرده های ضخیم و غیره کمک کند.

استفاده آسان و راحت: جاروبرقی باید به گونه ای باشد که بتوانید به راحتی تمام قسمت های خانه را تمیز کنید و به آن دسترسی داشته باشید. چرخ های جاروبرقی با قابلیت چرخش 360 درجه و همچنین دارای کابل برق بلند به شما در جارو کردن کمک زیادی می کند.

انواع جاروبرقی

جارو قابل پر کردن

جارو با کیف

رفتگر تانک

ربات ماشین لباسشویی

جاروبرقی های قابل استفاده مجدد: توجه داشته باشید که جاروبرقی های قابل استفاده مجدد جایگزین جاروبرقی نمی شوند، اما به دلیل وزن سبک، اندازه کوچک و حمل و نقل آسان، انتخاب خوبی برای محیط های کوچکتر هستند.

جاروهای روباتیک: اخیراً جاروهای روباتیک در بازار افزایش یافته است. جارویی مدور به قطر حدود 30 سانتی متر و ارتفاع 8 سانتی متر وجود دارد. مزیت بزرگ جاروبرقی های رباتیک که با جاروبرقی های دیگر متفاوت است، قابلیت پیمایش خودکار و تمیز کردن کل محیط خانه است. ماشین لباسشویی رباتیک می تواند از محیط های سخت مانند کف، کف سرامیکی و غیره عبور کند. و به سراغ فرش و قالیچه بروید. پس از تمیز کردن کل خانه، این ربات ها به جایی که مسئول هستند برمی گردند و شروع به شارژ می کنند. تمیز کردن معمولا بین 100 تا 120 دقیقه طول می کشد.

کدام جاروبرقی برای خرید بهتر است؟

شاید سوالی که برای بسیاری از افراد هنگام خرید پیش می آید این باشد که یک جاروبرقی خوب چیست، پاسخ این است که انتخاب جاروبرقی به معیارهای افراد مختلف بستگی دارد، اما نکات مهمی وجود دارد که همه باید به آن توجه کنند. جاروبرقی بخرید.

اولین نکته بودجه ای است که برای خرید جاروبرقی در نظر گرفته اید. نکته دوم قدرت مکش جاروبرقی است که پارامتر مهمی است و آخرین نکته گارانتی و خدمات پس از فروش صحیح است.

جاروبرقی کیسه ای یا بشکه ای

جاروبرقی مخزن دار : این مدل از جاروبرقی ها کیسه یا روکشی برای جمع آوری گرد و غبار و زباله ندارند و هر چیزی که به داخل موتور مکیده می شود معمولا در یک مخزن شفاف جمع آوری می شود.

جاروبرقی کیسه ای: همانطور که از نامش پیداست دارای کیسه های کاغذی قابل تعویض است که کثیفی و گرد و غبار را به دام می اندازد.

جاروبرقی های کیسه ای یا مخزن بر یکدیگر برتری ندارند، اما هر کدام مزایا و معایبی دارند.

شاید فکر کنید جاروبرقی مخزن دار از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است اما باید مراقب باشید زیرا ممکن است فیلتر جاروبرقی مخزن دار بعد از مدت ها استفاده نیاز به تعویض داشته باشد. . بسیاری از مردم.

بهترین مارک جاروبرقی چیست؟

از برندهای ایرانی می توان به برندهای پارس خزر و پاکشوما اشاره کرد. جاروبرقی پاکسوما موتور خوبی دارد. زیرا موتور جاروبرقی وارداتی از کشور چین بوده و دارای کیفیت بسیار بالا و قدرت بسیار بالایی می باشد. پارس خزر تولید کننده لوازم برقی یکی از بهترین برندهای خاورمیانه است اما از برندهای خارجی می توان به سامسونگ، بوش، فیلیپس، پاناسونیک، ال جی، دوو و ... اشاره کرد.

همچنین بخوانید : چرا باید جاروبرقی پاکشوما را در نظر گرفت؟

برند سامسونگ: برندی شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی است. این برند دارای طیف گسترده ای از محصولات است و دست شما را برای انتخاب محصول باز می گذارد.

مزایای جاروبرقی سامسونگ

زندگی پر نعمت

قدرت مکش بالا

تنوع زیاد

حجم کم

قطعات باکیفیت مورد استفاده در ساخت بدنه دستگاه

معایب جاروبرقی سامسونگ

قیمت بالا نسبت به سایر رقبا

کیسه جاروبرقی باید سریع تخلیه شود در غیر این صورت قدرت جاروبرقی کاهش می یابد.

بوش در یک نگاه:

مزایای جاروبرقی بوش

زندگی طولانی

قدرت مکش بالا

تنوع زیاد

سطح سر و صدای کم

معایب جاروبرقی بوش

متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که در کشور ما وجود دارد، این برند خدمات پس از فروش خوبی ارائه نمی دهد. لوازم جانبی چاروبرقی بوش

مزایای جاروبرقی پاناسونیک

کیفیت بسیار بالا

امکانات بسیار متفاوت

رنگ آمیزی

انواع مدل ها در هر رنج قیمتی

طول کابل مناسب

معایب جاروبرقی پاناسونیک:

نگهداری سالانه مورد نیاز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.