آیا زمان گفتن بیشتر درباره ساحل جمیرا دبی است؟

۱۳,۹۹۳ بازديد

 

Free vector illustration of flat antique market with different objects قابل ذکر است که شما در زمان مشخصی از سال در دبی می توانید بانجی جامپینگ را امتحان کنید که معمولا در زمان فستیوال خرید دبی این شهر تفریحات جالبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد که بانجی نیز در مجاور نهر در خیابان السیف واقع شده است. به طوری که گردشگران تور لحظه آخری دبی بعد از ساعت ها پیادهروی در این مجتمع ممکن است خسته شوند. تور دبی ارائه شده توسط تراولا نیز به شدت پیشنهاد می شود. با مراجعه به مرکز خرید مرکاتو، حتما حس خواهید کرد که در عصر رنسانس، در خیابان های ایتالیا قدم می زنید. در یک تونل ۴۸ متری قدم بزنید و آکواریوم بالای سر و اطراف شما را در بر گرفته میگیرد که ماهی ها بالای سرتان شنا می کنند. این ساحل آرام که در 400 متری پارک ساحلی جمیرا واقع شده، از بیهیاهوترین سواحل در شهر دبی است که با مسیری برای دویدن و کتابخانه رایگان و تنها چند اتاق تعویض لباس، بهترین مکان برای گردشگرانی است که در سفر خود به دنبال سکوت و آرامش هستند. رستوران صدف یا المهارا که در ارتفاع دویست متری از سطح زمین قرار دارد یکی از برترین رستوران های جهان محسوب می شود،این رستوران مشهور در این محل که عنوان دهمین رستوران برتر دنیا را یدک می کشد دارای یک آکواریوم بزرگ شیشه ای با گنجایش دو میلیون لیتر آب است که منظره ای زیبا در هنگام میل غذا به گردشگران القا می کند. مرکز خرید مرکاتو در یکی از معروف ترین مناطق دبی یعنی جمیرا واقع شده است به همین خاطر به سرعت مشهور شد و با این که سال ها از افتتاحش می گذرد، هنوز هم توجه گردشگران را به خود جلب می کند. کیوسک مینتس کفشهای خراب را تعمیر میکند، کلید یدکی کپی میزند، روی چوب و چرم حکاکی میکند، کارتهای تجاری پرینت میگیرد، تعمیرات موبایل و ساعت انجام میدهد و حتی تمامی خدمات مالی و تبدیل ارزش را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.

این مرکز خرید به یک گوهر واقعی در ساحل جمیرا دبی تبدیل شده و تداعیکننده زندگی اروپایی است. این محله، محل زندگی ثروتمندان ایرانی اهل بستک در استان هرمزگان بوده که بیشتر این افراد در کار تجارت مروارید و منسوجات مختلف بودهاند. طولانی ترین پیست آن 400 متر و بیش از 60 متر ارتفاع دارد که باعث می شود این محل از بهترین پیست های اسکی سرپوشیده در جهان به شمار آید . فان سیتی مکانی است که در آن بچهها میتوانند سرگرم شوند و در حالی که والدینشان مشغول خریدکردن هستند با اسباببازیهای مختلف و ماشینهای کوچک بازی کنند. این مرکز با فروشگاهها و رستورانهای مختلفی که دارد، تجربهای فراتر از یک خرید ساده را برای شما رقم میزند. این مرکز خرید که به صورت سرپوشیده میباشد در سال 2002 افتتاح شده است. پس همان طور که میتوانید حدس بزنید، طراحی مرکز خرید مرکاتو را بر اساس سبک ایتالیایی دوره رنسانس انجام دادهاند. همان طور که در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم، این مرکز خرید یک مجموعه چندمنظوره است و شامل سینما میشود. از جمله مناظری که از چرخ و فلک عین دبی قابل مشاهده است میتوان به خط ساحلی زیبای شهر، دبی مارینا و نقاط دیدنی مشهور دبی مانند برج العرب، پالم جمیرا و برج خلیفه اشاره کرد. پارک آبی آتلانتیس دبی، 79 سرسره و جاذبه مختلف دارد؛ از این سرسرهها میتوان به ریتینگ رپیدز و ساحلی خصوصی بهطول یک کیلومتر اشاره کرد. این مرکز خرید کارش را با حدود 90 فروشگاه آغاز کرد اما حالا حدود 140 فروشگاه در آن دایر است. معماری داخلی آن به گونهای میباشد که موقعیت سنتی بازارها در شهرهای مدیترانهای را به تصویر میکشد. رم همچنین به خاطر غذاهای خوشمزه، معماری زیبا و زندگی شبانه پر جنب و جوشش معروف است. بهترین محله برای دیدن بازار تاریخی و سبک زندگی سنتی دبی محله دیره، زیباترین و رویایی ترین منطقه پالم جمیرا ، آرام ترین محله البرشا، امن ترین و گران ترین مـنطقه داون تاون دبی ، تاریخی ترین محله نیز الفحیدی و بستکیه است که همگی برای برای رزرو هتل در دبی مناسب هستند.

وقتی نظرات مسافران را بررسی میکنید، همگی هم نظر هستند که با ورود به این مرکز خرید، احساس میکنید که ناگهان از میان کویر دبی، به یکی از شهرهای ایتالیایی سفر کردهاید. بهترین تجربه از سفر دریایی، شام در کشتی کروز است. در صورتی که هنوز بلیط دبی باقیمت مناسب را تهیه نکردهاید هم میتوانید با مطالعه راهنمای جامع خرید بلیط هواپیما دبی ، بهترین بلیطهای هواپیما با قیمت مناسب را تهیه نمایید. بعد از این مرحله می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر نسبت به خرید بلیط دبی با قیمت ارزان و امکاناتی نسبتا کامل اقدام نمایید. در این زمان علاوه بر تماشای این موجودات دریایی زیبا میتوانید تفریحات پرهیجانتری را تجربه کنید که البته ارزان نیز نخواهند بود. پس از پایان زمان سواری و گشت زدن در کویر به یکی از چایخانههای کویری بروید و یک چای عربی نوش جان کنید تا لذت کویرگردی برای شما دوچندان شود. در میان مراکز خرید متعدد دبی، مرکز خرید مرکاتو دبی از جمله بهترین مراکز خرید این شهر به حساب میآید و طرفداران بسیاری دارد. در واقع این مرکز خرید نه تنها به خاطر معماری منحصر به فرد و تعداد مغازههای زیاد بلکه به دلیل سطح بالای کیفیت خدمات مورد توجه قرار میگیرد. وجود دارد. علاوه بر این یک سوپرمارکت بزرگ، سینماهای مدرن و مرکز سرگرمی کودکان در آن قرار گرفته است. مرکاتو یکی از جاذبه های گردشگری دبی است و در آن فروشگاههای زیادی وجود دارد. در دبی برای خوشحال کردن کودکان شما عروسکهای چوبی و پشمی زیادی است که هر کودکی با دیدن آنها سر دوق میآید.

همچنین میتوانید به رستوران عربی آزکادنیا سر بزنید و طعم غذاهای عربی را بچشید. را ارائه میدهد. رستوران آتیسوتو، یک رستوران فست فود است که نودل، سوشی، کیک، دسر و انواع نوشیدنیها را سرو میکند. همچنین برای میل کردن انواع بستی و دسر میتوانید به هاگن دنز در طبقه اول بروید. شایان ذکر است این صندوق با همکاری سازمان جهانی آنکتاد، به عنوان تنها شرکت بیمه اعتبار صادراتی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۳۵۲ تاسیس گردیده و به پشتوانه حمایت های مالی دولت و مجلس شورای اسلامی تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد دلار در قالب انواع پوشش برای ریسک های سیاسی و تجاری صادرات و انواع ضمانتنامه های اعتبار ریالی و ارزی، به صادرکنندگان کالاها و خدمات و همچنین تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایرانی کمک کرده است. با رفتن به این سرزمین ماجراجویی می تواین در صورت داشتن ماشین آنرا به راحتی در پارکینگ بزرگ آنجا نگه دارید، همچنین اگر دارای وسایلی می باشید که امکام به داخل بردن آنها وجود ندارد می توانید به راحتی و با خیال آسوده آنها را به صندوق امانات مجموعه سپرده و به تفریح خود بپردازید و بعد از به اتمام رسیدن بازدید خود انها را از مسئول مربوطه پس بگیرید. فرقی نمیکند که به دنبال تفریحات آبی آرام یا تفریحات هیجان انگیز در دبی باشید، وایلد وادی هر دو نوع تفریح را شامل میشود و مانند پارک آبی آکواونچر وسایل متنوعی دارد. آتلانتیس آکواونچر یکی از بهترین پارک های آبی دبی و خاورمیانه است. در کل ابن بطوطه دارای مساحتی در حدود 521.000 متر مربع است و از این نظر دارای عنوان بزرگترین مرکز خرید در خاورمیانه است که بر اساس معماری ۶ کشور تاریخی و باستانی دنیا ساخته شده است. به طور کلی بزرگترین شرکت های دنیا می توانند در مرکز تجارت خاورمیانه به توسعه کسب و کار خود کمک کرده و باعث رشد بیش تر آن شوند.

در انتهای جنوب شرقی نهر دبی، درست قبل از پیوستن نهر به کانال دبی، بندر تازه توسعه یافته نهر دبی با یک راهروی ساحلی قرار دارد که چشم اندازهای عالی و بینظیری از شهر زیبای دبی را ارائه میدهد. کسانی که شاهد ساخت و توسعه ی پل ها و رمپ های متعدد جدید بین جاده ی شیخ زاید، برج های جمیرا لیکس و JBR بوده اند، این مطلب را به خوبی درک کرده اند. این تور دبی حتی برای کسانی که شهر را به خوبی میشناسند، هم هیجانانگیز است، چراکه هر لحظه میتواند جاذبههای جدیدی را به شما معرفی کند. در این شهربازی سرپوشیده انواع آیتمهای تفریحی مختلف وجود دارد که میتواند کودکان 3 سال تا بزرگسالان 90 ساله را سرگرم کند! همچنین بازار مرشد دبی مجهز به استخر جداگانه برای بانوان و آقایان است که بعد از یک خرید طولانی، می تواند حسابی خستگی را از تن شما بیرون کند. این مرکز تفریحی توسط شرکت «گروه ماجد الفطیم» که مجری مرکز خرید امارات نیز میباشد، ساخته شدهاست. در حقیقت این جاذبه، نمایشی از علم و فناوری و هنر است که حتی توانسته دو رکورد جهانی گینس را نیز به نام خود ثبت کند. بلوواترز در منطقه «دبی مارینا» واقع شده و مناطق مسکونی، خردهفروشی، مکانهای تفریحی، هتلها و رستورانها و کلابهای ساحلی را در خود جای داده است.

تنوع زیاد کافهها و رستورانها فضایی ایدهآل برای صرف غذا در فضای باز این مجموعه خرید است. اگر می خواهید در خور دبی بر روی لنج های قدیمی گشت و گذار کنید و شامی در بوفه بین المللی آن صرف کنید حتما این تور را تهیه نمایید. در این مرکز خرید 23 متر مربعی، می توانید از 90 فروشگاه عرضه کننده محصولات مارک خرید نمایید. هر کدام از این تیمچهها به یک نوع از محصولات اختصاص پیدا کرده است مثلا تیمچه هند آخرین مدهای لباس و کفش را از برندهای معروف دنیا عرضه میکند یا تیمچه مصر محصولات ورزشی میفروشد. در اینجا فروشگاههای برندهای مطرح اروپا فضای خیابانهای ایتالیا را تداعی میکنند و مردم از هر ملیت و در هر سنی از خرید در مرکاتو خاطرههای جالبی خواهند داشت. استفاده نمایید و قابل ذکر است برای شنا کردن در محدوده اجازه داده شده نگران نباشید زیرا غریق نجات های حرفه ای در آنجا حضور دارند تا در صورت نیاز سریعا” بتوانند به مردم کمک کنند. مجتمع مرکاتو به دلیل معماری منحصر به فرد و فضای دلپذیر مورد علاقه مردم دبی و گردشگران این شهر است. در این مجتمع بیشترین کالاهایی که به چشم میخورد شامل پوشاک، مد و فشن، لوازم آرایشی ، لوازم دیجیتالی ، عینک و ساعت می باشد که با کیفیت های عالی و البته قیمت های هنگفت به فروش می رسند ، علاوه بر واحدهای تجاری بخش های تفریحی نظیر شهربازی و کافی شاپ جهت رفاه حال گردشگران تعبیه شده است. ساختمان مرکز نجوم الثریا شبیه یک بشقاب پرنده است و شامل همه چیز مربوط به دنیای شگفتانگیز نجوم و نمایش بازیهای مرتبط با علم است. دانیل مورلی، یکی از هنرمندان معماری که از قضا استاد تاریخ، هنر و متخصص تاریخ دوره رنسانس هم است، وظیفه طراحی این مرکز خرید را به عهده گرفته است.

ام سقیم دبی که به سان ست هم معروف است، در پارک ام سقیم قرار دارد. همچنین یکی از شعب مک دونالد نیز در این مجموعه خرید قرار دارد و انواع ساندویچ های مک دونالد را عرضه میکند. دهکده جهانی دبی در هرسال سرگرمی های مختلف و متفاوتی را به خود اضافه می کند که این امر جوجب محبوبیت و شهرت بیشتر این مجموعه عظیم و جذاب می شود. مرکاتو در مارچ 2013 سینماهای VOX را به مجموعه خود اضافه کرد تا تجربه فیلم دیدن در یک سینمای لوکس در قلب جمیرا را به فیلمدوستان در دبی هدیه کند. در شهر دبی پارک های زیبای زیادی وجود دارد که مسافران می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای اوقات فراغت خود را در این پارک ها سپری کنند. در زعبیل تعداد زیادی رستوران، خرده قروشی و ۳۰۰۰ فضای پارکینگ وجود دارد. در این مرکز خرید دهها رستوران، کافی شاپ و فست فود وجود دارد که انواع غذاهای چینی، عربی، اروپایی و آمریکایی، انواع دسر، شیرینی، محصولات شکلاتی و قهوه را عرضه میکنند. همچنین قیمت برخی از محصولات آن اقتصادی به نظر میرسد. از ویژگیهای ساحل مرکاتو دبی، نزدیک بودن آن به مرکز خرید مرکاتو است که این امکان را به گردشگران میدهد تا پس از لذت بردن از ساحل برای صرف غذا و استفاده از امکانات دیگر به این مرکز خرید مراجعه کنند. همانند بخش های دیگر می توانید در این قسمت نیز از رستوران ها و کافه ها نیز استفاده نمایید.

مساحت آن حدود ۲۵۰۰۰۰۰ فوت مربع است و حدود ۳۵۰ فروشگاه مشهور جهان و ۶۰ رستوران و کافه را در خود جای داده است. این چرخوفلک عظیم در جزیره «بلوواترز» و در آن سوی ساحل معروف «جمیرا بیچ رزیدنس» (Jumeirah Beach Residences) قرار دارد. این مهم قرار بود تا سال ۲۰۱۷ محقق شود، اما بحران مالی باعث به تعویق افتادن عملیات شد. بیشتر جذابیت این منطقه برای گردشگران مربوط به سواری با لنجهای سنتی است که به عنوان کشتی تفریحی، توریستها را به سمت دیگر خور دبی جابهجا میکنند. اگر بهدنبال خرید پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم جانبی الکترونیکی، لپتاپ، موبایل، هندزفری، عینکآفتابی یا هر وسیله برند دیگر که میخواهید، میتوانید سری به دبی بزنید. شما میتوانید در این مرکز خرید اجناسی از بیش از ۱۲۰۰ برند برتر بینالمللی را با قیمتی پایینتر از قیمت واقعی آنها بخرید. ویژگی منحصر به فرد مرکز خرید مرکاتو دبی در طراحی آن نهفته است. بهار فصل ماجراجویی طبیعت گردی در دبی است و هیچ چیز به اندازه طبیعت وحشی امارات متحده عربی و مسیرهای پیاده روی شگفت انگیز آن برای ساکنان و گردشگران جذاب نبوده است. به عبارتی وقتی گردشگران وارد مرکز خرید مرکاتو دبی میشوند ناگهان از خیابانهای شهر عربی دبی به سمت خیابانهای ایتالیایی حرکت میکنند. را خریداری کرد. افرادی که به دنبال لباسهای مد روز هستند و یا برعکس به قیمتهای مقرون به صرفه اهمیت میدهند میتوانند از این مجتمع خرید بازدید کنند. به لطف این شرایط گردشگران فرصتی پیدا میکنند تا با یک تیر چند نشان بزنند و در کنار بازدید از آکواریوم، از دیگر جاهای دیدنی دبی هم دیدن کنند. افرادی که میخواهند با تور دبی اوقات فراغت خود را به گونهای دیگر سپری نمایند میتوانند از جاذبه های گردشگری دبی مانند مرکز خرید مرکاتو بازدید کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.