کانال ایتا برای چه کسانی مفید است؟

۳,۴۴۸ بازديد

 

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت اینترنت، استقبال از شبکه های اجتماعی در جهان افزایش چشمگیری داشته است.

ایتا یکی از شبکه های اجتماعی در ایران است که فعالیت خود را از دهه  90 شروع کرده و موفق شده میلیون ها نفر را به خود  جذب کند.

ایتا یک پیام‌رسان تلگرام مانند است که به اعضا امکان فرستادن پیام های مبتنی بر متن، صوت و تصویر و همچنین به اشتراک  گذاشتن انواع فایل ها و راه اندازی گروه و کانال را داده است. در این مقاله با کانال ایتا، روش های افزایش بازدید ایتا بیشتر آشنا می شوید.

 

دانسته های بیشتر پیرامون کانال ایتا

از جمله ویژگیهای ایتا که طرفداران زیادی دارد ایجاد کانال در این پیام رسان می باشد. ایتا به شما جایگاهی اختصاص می دهد که به آن کانال گفته می شود و این قابلیت برای شما فراهم شده تا مطالب و محتوای مورد نظرتان را در آن ارسال کنید.

شما امکان این را خواهید داشت که در این جایگاه به هر تعداد مطلب ارسال کنید. به جهت اینکه دیگران بتوانند به کانال شما مراجعه کنند یک آدرس یکتا به شما تخصیص داده می شود.

از مزایای پیام رسان ایتا این است که بدون محدودیت در موضوعات فعالیت قادر خواهید بود یک یا چند کانال بسازید.

برای ممبرها این امکان وجود دارد که کانالی در شبکه اجتماعی ایتا مرتبط با دانش و تخصص خود راه اندازی کنند. دراین کانال می توانید نقطه نظرات روزانه خود را ارسال کنید. در این کانال می توانید به آگاهی بخشی در موضوع های مختلف مثلا خودرو و لوازم آن بپردازید. و نیز اگر قصد ایجاد کانال آموزشی دارید، آموزش هایی پیرامون پخت انواع غذا ضبط کرده و در کانال قرار دهید. یا با راه اندازی کانالی پیرامون مشاوره، به سایر افراد مشاوره بدهید.

همچنین پخش کننده ها بهتر است با تاسیس کانال فروشگاهی، کالاهای خود را در این پلتفرم بفروشند.

همچنان که این ظرفیت وجود دارد که با ثبت کانالهای با موضوع عمومی همچون کانال های تفریحی، پس از آنکه آمار اعضای کانالتان افزایش یافت تبلیغات بگیرید و از این راه درآمدی کسب کنید.

کانال شما این قابلیت را دارد که به دو رویکرد عمومی و یا خصوصی درآید که نوع عمومی برای همه قابل مشاهده است و نوع خصوصی را فقط  اعضا می توانند بازدید کنند.

این امکان برای شما وجود دارد به تعداد مورد نظر مدیرانی برای کانال مشخص کرده و انواع مختلف فایل مشتمل بر صوت و تصویر و متن و ویدیو  را در کانال تان پست کنید.

 

بالا بردن تعداد عضوهای کانال

بسیاری از افراد به دنبال ممبر فیک ایتا هستند اما درصورتیکه می خواهید اعضای کانال در ایتا را افزایش دهید از شیوه های متفاوتی قادرید انجام دهید که یکی از آنها اضافه کردن تعدادی از مخاطبان گوشی موبایل شما است.

ممبر اجباری هم در دسترس است و می شود آن را به کانال اضافه کرد. معمولا درصد ریزش ممبر اجباری فراوان و بازدید آن پایین است برای این که که با رضایت خود به کانال اضافه نشده اند.

چونکه رشد و پیشرفت کانال مرتبط به اعضای حقیقی و فعال می باشد پیشنهاد ما این است که از طریق شیوه های مختلف تبلیغات اعضای خود را افزایش دهید.

تبلیغات در پیام رسان ایتا طرق متفاوتی دارد و تبلیغات پاپ آپ ایتا طرحی برای زیاد کردن ممبر حقیقی کانال ایتا است. به این نکته توجه کنید که این مدل تبلیغاتی به ترتیب معینی روی صفحه نمایش گوشی کاربرها نمایش داده شده و این افراد اگر به کانال علاقه پیدا کنند دنبال کننده آن می شوند به این دلیل ریزش آنها کم و نرخ بازدید پست ها بالا می باشد.

 

برای تولید محتوا برای ایتا برنامه ریزی کنید

با وجودی که بیشتر شدن دنبال کنندگان و تبلیغ کردن از اهمیت بالایی برخوردار است اما از آن موثرتر تولید محتوای تاثیرگذار برای کانال است. عضوهایی که جذب شده اند چنانچه دریابند که محتوای جالبی در کانال منتشر نمی کنید سریعا از کانال خارج می شوند. پس می توان گفت در حالتی که می خواهید ممبرها در کانال شما ماندگار شوند مطلب موثر نمایش دهید. با اشتراک گذاری پست ها یا ارسال آن ها برای دیگران، آنها دنبال کننده و عضو کانال شما می شوند.

به این نکته مهم دقت کنید که برنامه‌ای مدون برای آماده کردن و نشر مطالب و محتوای کانالتان تنظیم کنید و به ترتیب در کانال انتشار دهید. تا بر اعضا مشخص شود که چه موقعی مفید است کانال را باز کنند تا محتوای مورد علاقه را بازدید کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.