دارویی قدرتمند برای درمان اختلال نعوظ + نحوه مصرف

۷۸۳ بازديد


اختلال نعوظ یکی از بیماری هایی است که برخی از مردان را مبتلا می کند. در این مقاله به بررسی بهترین و قوی ترین قرص های نعوظ می پردازیم.

روش های درمان نعوظ فوری چیست؟


معمولا اولین راه برای درمان اختلال نعوظ، تجویز و مصرف قرص های اختلال نعوظ است. چنین داروهایی اغلب برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ و اختلال نعوظ در نظر گرفته می شود. موثر است و کمترین عوارض را دارد.

داروهای اختلال نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لویترا، استاکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (Stendra)، یک داروی خوراکی که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود.

این داروها اثرات نیتریت را در بدن کاهش می دهند. اکسید نیتریک یک ماده شیمیایی است که به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود و منجر به اختلال نعوظ می شود. هنگامی که این داروها را مصرف می کنید، فشار خون در هنگام برانگیختگی جنسی افزایش و افزایش می یابد.

بهترین و قوی ترین قرص های نعوظ در درمان اختلال نعوظ.

اگرچه اثرات محرک های مردانه ذکر شده مشابه است، اما ترکیب شیمیایی هر یک از این داروهای خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت های کوچک در ترکیب شیمیایی هر یک از این داروها؛ می تواند تأثیر آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

به عنوان مثال، اثربخشی و میزان از دست دادن اثر و عوارض جانبی آنها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی بیمار، عوامل مختلف، اقدامات و واکنش های احتمالی و سایر داروهای مصرفی بیمار را در نظر می گیرد و بر اساس این موارد داروی مورد نظر را برای فرد تجویز می کند.

1 - قرص سیلدنافیل برای اختلال نعوظ (ویاگرا)

اگر این قرص را برای درمان اختلال نعوظ با معده خالی و یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف می کنید، این دارو را مصرف کنید. این بهترین نتیجه را به شما خواهد داد. اگر اختلال نعوظ خفیف یا متوسط ​​دارید؛ اثر این دارو چهار تا پنج ساعت طول می کشد.

2 - واردنافیل (لویترا، استاکسین)

اگر یک ساعت قبل از رابطه جنسی آن را مصرف کنید در مورد این دارو چطور؟ بهترین نتایج را خواهید گرفت (چه آن را با غذا مصرف کنید یا نه). البته مصرف زیاد غذاهای چرب می تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر اختلال نعوظ خفیف یا متوسط ​​دارید؛ اثر استفاده از این دارو حدود چهار تا پنج ساعت باقی خواهد ماند. شکل جدیدی از این دارو ساخته شده است که با مصرف آن روی زبان جذب بدن می شود. سرعت اثر این مدل دارویی سریعتر از بلعیدن دارو است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو باید یک تا دو ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود. مهم نیست که آن را با غذا مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت موثر است. این دارو را می توان در دوزهای کم در روز مصرف کرد یا در صورت نیاز از دوزهای بزرگتر استفاده کرد.

4- آوانافیل (استندرا)

این دارو باید سی دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف شود. باید با غذا مصرف شود یا نه بستگی به دوز دارو دارد. این دارو به مدت شش ساعت موثر می ماند.

از آنجایی که همه این داروها اثر مشابهی دارند. کالج پزشکان آمریکا توصیه می کند که فرد می تواند بر اساس قیمت، سهولت استفاده، مدت اثر و عوارض جانبی هر یک از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام قرص اختلال نعوظ استفاده کند.

برندهای سیلدنافیل، واردنافیل و تادالافیل در بازار موجود است.

بهترین محرک برای آقایان

سیلدنافیل یا قرص های اختلال نعوظ که با نام های ویاگرا و رواتیو نیز شناخته می شوند، دارویی است که گاهی به عنوان بهترین و قوی ترین داروی پیشگیری از بارداری در بین مردم شناخته می شود و برای درمان ناتوانی جنسی یا ناتوانی جنسی به طور گسترده ای استفاده می شود.

آیا مصرف قرص های قوی برای اختلال نعوظ بی خطر است؟ برای خرید اینترنتی دارو با ما تماس بگیرید.


قبل از مصرف هر گونه داروی اختلال نعوظ برای درمان اختلال نعوظ، باید با پزشک خود مشورت کرده و تأییدیه آن را بگیرید. این احتمال وجود دارد که داروهای اختلال نعوظ در موارد زیر بی اثر یا خطرناک باشند: برای تهیه کپسول مکس من با ما در ارتباط باشید.


مصرف داروهای نیترات مانند نیتروگلیسیرین (Nitro-Dor، Nitrostat و غیره)، ایزوسورباید مونونیترات (Monoct) و ایزوسورباید دینیترات (Dilatrate-SR، Isordil). این داروها معمولاً برای درمان درد قفسه سینه (آنژین) تجویز می شوند.

داشتن فشار خون بسیار پایین یا فشار خون بسیار بالا و کنترل نشده

اگر بیماری حاد کبدی دارید

او از بیماری کلیوی رنج می برد که برای درمان نیاز به دیالیز داشت.

عوارض قرص های اختلال نعوظ

اکثر مردان برای اختلال نعوظ دارو مصرف می کنند. هیچ عارضه ای نخواهند داشت. در صورت بروز عوارض جانبی، فرد ممکن است دارای موارد زیر باشد:

سرخ شدن

سردرد

کمبود غذا

دید آبی تغییرات بینایی، مانند حساسیت به نور یا تاری دید

گرفتگی یا آبریزش بینی

قرص دی‌سیکلومین ۱۰ یک داروی انتقائی مختصرعضلانی است که از دسته داروهای آنتی‌کولینرژیک مشتق از کینولین استفاده می‌شود. این دارو با تأثیر بر روی گیرنده‌های آنتی‌کولینرژیک در سیستم عصبی مرکزی و مختصرعضلانی، اثرات موضعی را درمانی ایجاد می‌کند. دی‌سیکلومین به عنوان یک مهارکننده موضعی از تأثیرات آنتی‌کولینرژیک بر عضلات صاف مختصر مختلف، به‌ویژه در دستگاه گوارش، استفاده می‌شود. این دارو در درمان برخی اختلالات مرتبط با سیستم گوارش مانند اسپاسم‌های معده، روده و مثانه که به همراه علائمی همچون درد، تشنج و ناراحتی همراه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مصرف دی‌سیکلومین باید تحت نظر پزشک باشد و دستورات او را دقیقاً رعایت کرد. عدم رعایت دقیق دستورات ممکن است منجر به عوارض جانبی ناخواسته شود. افرادی که دارای حساسیت یا آلرژی به داروهای مشتق از کینولین هستند، باید قبل از شروع مصرف دی‌سیکلومین، این مسئله را با پزشک خود مطرح کرده و نکات مرتبط با سابقه پزشکی خود را به او اطلاع دهند. همچنین، مصرف همزمان با دیگر داروها یا افزایش دوز بدون مشورت با پزشک ممکن است منجر به مشکلات جدی شود، بنابراین توصیه می‌شود که همواره با توجه به دستورات پزشک مراقبت‌های لازم را انجام داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.