ورق فولادی گالوانیزه

۱,۶۴۴ بازديد



یکی از پرفروش ترین محصولاتی که در صنایع تزئینی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، ورق فولادی موجدار است. ورق خاصدار به عنوان زیباترین ورق استنلس استیل در بین سایر ورق های استیل شناخته می شود و یکی از بهترین انواع ورق های استیل است که کاربردهای بسیار متفاوتی دارد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم. با ما بمان.

ورق فولادی برس خورده چیست؟

ورق خاصر با برس زدن ورق های استنلس استیل که به پولیش کدر نیز معروف است ساخته می شود.

استنلس استیل مشابه فولاد ضد زنگ است، کاغذ راه راه از انواع این فلز است و زیباتر از سایر کاغذها به نظر می رسد.

البته قیمت بالاتری نسبت به سایر فولادهای صیقلی و مات دارد که به دلیل هزینه زبر بودن آن است.

ورق آهن فرفورژه

نحوه ساخت ورق فلز

لایه ای از کروم در آلیاژ ورق های فولاد ضد زنگ ایجاد می شود که از تماس مستقیم آهن با هوا، رطوبت یا هر عاملی که باعث اکسیداسیون می شود جلوگیری می کند. این لایه نامرئی در طی اپیلاسیون خود را بازسازی می کند.

بسته به نوع ماده پایه آلیاژ شما، جوشکاری ورق موجدار کار آسانی است و با روش های استاندارد قادر به جوشکاری ورق موجدار خواهید بود و در طراحی و تولید اشکال مختلف و پیچیده محدودیتی نخواهید داشت.

خطوط ورق لاکی صاف و موازی و در عین حال ظریف هستند و انعکاس نور کمی روی سطح ورق وجود دارد. به دلیل خراشیدگی روی سطح صفحه استیل ضد زنگ، کثیفی، چربی و حتی اثر انگشت را در خود نگه نمی دارد.

ورق فولادی گالوانیزه

انواع ورق استنلس استیل:

ورق استنلس استیل مدل 304;

این ورق های نچسب درجه 304 مهفا هستند. به این معنی که این ورق ها خاصیت مغناطیسی ندارند و جذب آهنربا نمی شوند. حداقل 8% نیکل و 18% کروم دارد. آلیاژ ورق فلزی مدل 304 مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد و به صورت رول و ورق قابل عرضه می باشد. مقوای راه راه 304 در ضخامت های 0.5، 0.6 و 0.8 میلی متر موجود است.

ورق استنلس استیل مدل 430:

این ورق از نوع نگهدارنده است یعنی مغناطیسی است و توسط آهنربا جذب می شود. حاوی 14-18 درصد کروم، حداکثر 0.5 درصد نیکل فلزی و 1 درصد منگنز است.

ورق موجدار مدل 430 دوام و مقاومت در برابر خوردگی بهتری دارد و به دلیل استفاده از المان نیکل کمتر نسبت به 304 مقاومت کمتری نسبت به 304 دارد در نتیجه قیمت مناسب تری دارد. ورق کوشدار 430 در ساخت لوازم آشپزخانه و سینک ظرفشویی کاربرد دارد.

مواد ورق راه راه: یک معجزه چند وجهی

این محصول بسیار متنوع است. این ویژگی آن را در برنامه های مختلف کاربردی می کند. بیایید با مروری بر برخی از رایج ترین و جذاب ترین کاربردها شروع کنیم:

ظروف پخت و پز

شاید یکی از معروف ترین کاربردهای این ماده، لوازم آشپزخانه باشد. از یخچال و اجاق گاز گرفته تا سینک و میز، فولاد ضد زنگ صیقلی حس ظرافت و مدرنیته را به هر آشپزخانه ای اضافه می کند. مقاومت در برابر لکه و مراقبت آسان آن را به یک انتخاب عملی و زیبایی شناختی برای مرکز شلوغ خانه شما تبدیل کرده است.

شگفتی های معماری

معماران و طراحان، در تلاش خود برای خلق شاهکارهای معماری، اغلب به این فولاد ضد زنگ روی می آورند تا عناصر معماری خیره کننده ای خلق کنند. نرده ها، نماها و پانل های تزئینی تنها نمونه هایی از کاربردهای این محصول برای جذابیت بصری ساختمان ها و فضاهای داخلی هستند.

درخشش مبلمان

مبلمان ساخته شده از ورق های فولادی راه راه به دلیل جذابیت مدرن و دوام بی نظیر آن به طور فزاینده ای محبوب می شود. صندلی ها، میزها و کابینت های ساخته شده از این ماده نه تنها می درخشند. آنها همچنین برای مقاومت در برابر آزمایش زمان طراحی شده اند.

عظمت ماشین

در دنیای خودرو، این محصول جای خود را در لوازم جانبی مختلفی مانند تریم، گریل و سیستم اگزوز باز می کند. مقاومت استثنایی آن در برابر خوردگی و توانایی مقاومت در برابر دماهای بالا آن را به گزینه ای عالی برای این کاربردها تبدیل کرده است.

علامتی که می گوید ویژگی.

شرکت های حرفه ای اغلب از فولاد ضد زنگ برس خورده در تابلوهای بیرونی استفاده می کنند. دوام و ظاهر صیقلی این ماده تضمین می کند که این علامت حتی در شرایط آب و هوایی نامساعد از نظر بصری جذاب باقی می ماند.

نحوه تراشیدن ورق فلز:

دو نوع کاغذ راه راه وجود دارد، یک نوع کاغذ راه راه پارچه ای است که از کارخانه های خارج از کشور تهیه می شود. نوع دیگر کاغذ موجدار داخلی است که ورق پایه برای تولید آن از یک کارخانه خارجی خریداری می شود و سپس با کمک یک کارخانه روی کاغذ موجدار در ایران ایجاد می شود.

اندازه صفحات:

ورق خشادر به صورت کلاف و ورق تولید می شود و سه سایز استاندارد ورق فولاد خشادر عبارتند از:

حدود 2000*1000

2440x1220 umi

طول 2500 در 1250

ورق پوستی

نکاتی که قبل از خرید ورق خشدار باید بدانیم:

1. صفحه خراش از خراش بر روی فولاد مات یا روشن به سفارش ساخته شده است.

2. نکته اصلی کیفیت بالای ورق پارچه است و قیمت نهایی نیز بالاتر است.

3. در کشور ممکن است ارزان تر باشد، اما کیفیت پایینی دارد.

4. علاوه بر این، مقدار عناصر سربی و کد سرب نکته مهمی است که در طول عمر سیم نقش دارد که متأسفانه برخی افراد به دنبال مزایای آلیاژ ارزانتر نیز از آن استفاده کرده اند.

5. ورق های تخته سه لا می توانند روکش شوند یا نه، بهترین آن ورق های تخته سه لا روکش دار است، زیرا از آسیب فیزیکی در هنگام حمل و نقل، برش و نصب جلوگیری می کند.

بنابراین در نظر داشته باشید که برای تهیه ورق استیل خشدار باکیفیت باید به فروشگاه های معتبری که اطلاعات کافی در این زمینه دارند مراجعه کنید، زیرا ورق زیر روکش قرار دارد و تشخیص آن بسیار سخت است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.