بهترین سریال‌های انیمه برای علاقمندان به فرهنگ ژاپنی

۴۲ بازديد
چند سالی است که انیمه های ژاپنی در سراسر دنیا، حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند؛ برای همین، شاید خوب باشد بهترین انیمه برای تماشا را بشناسیم. انیمه ژاپنی نوعی سبک انیمیشن است که در ژاپن ساخته و پرداخته می‌شود و در دیگر کشورها هم اکران و پخش می‌شود. این نوع انیمیشن معمولاً شامل داستان‌های پرهیجان و شخصیت‌های جذاب است که بیننده را میخکوب می‌کند!

انیمه طرفدارن زیادی دارد، از بزرگ تا کوچک و اخیراً، به دلیل دسترسی بیشتر به اینترنت و پلتفرم‌های استریم، طرفدارانش بیشتر هم شده است. همچنین، به دلیل داستان‌های جذاب و تأثیری که انیمه بر روی فرهنگ جهانی دارد، این روند حدود یک دهه است که شدت گرفته.

جالب است بدانید که برخلاف باور بعضی از افراد، انیمه فقط مختص بچه‌ها نیست، بلکه انیمه‌ها برای گروه‌های سنی مختلف مناسبند و می‌توانند بسیاری از جنبه‌های فرهنگ ژاپنی را به ما نشان دهند.



اینکه از چه ژانری از انیمه لذت میبرید، موضوعی کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به علایق شخصی افراد دارد. در ادامه، تعدادی از بهترین انیمه‌های تاریخ سینمای ژاپن را در ژانرهای مختلف معرفی می‌کنیم.

پیشنهاد طلایی
اگر برای اولین بار قصد دیدن انیمه دارید، یک پیشنهاد طلایی برایتان دارم! پیششنهادد می‌کنم برای شروع انیمه “dragon ball” را تماشا کنید. این انیمه در سال 1986 ساخته شده و دارای داستان سرگرم کننده و شخصیت‌های جالب است. داستان این انیمه سریالی درباره پسری جوان به نام سان گوکو با دم میمون نما است که با یک دختر نوجوان به نام بولما آشنا می‌شود. آنها با هم به یک ماجراجویی می‌روند تا هفت گوی سری اژدها (دراگون بال) را پیدا کنند. این گوی‌ها توانایی احضار اژدها قدرتمندی به نام شنرون را دارند که می‌تواند بزرگترین آرزوی هرکسی را بر آورده کند. بهتر است ادامه این داستان پرماجرا را خودتان تماشا کنید و لذت ببرید. این انیمه، برای هر سنی مناسب است و می‌تواند تجربه جذابی برای تمام افراد باشد.



معرفی بهترین انیمه‌ها
‏در ادامه، فهرستی از بهترین انیمه های جهان را آماده کرده‌ایم که شامل بهترین انیمه برای دیدن است. در لیست زیر، بهترین انیمه از نظر IMDB را معرفی خواهیم کرد.

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019
‏امتیاز: 8.6
این انیمه درباره خانواده‌ای است که مورد حمله شیاطین قرار می گیرند و تنها دو تن از اعضای آن زنده می‌مانند، تانجیرو و خواهرش نزوکو که به آرامی در حال تبدیل شدن به یک شیطان است. تانجیرو تصمیم می گیرد تا تبدیل به یک شیطان-کش شود تا انتقام خانواده‌اش را بگیرد و خواهرش را نجات بدهد.



Attack on Titan 2023
‏امتیاز: 9.1
این انیمه درباره پسری است به نام “ارن ییگر” که پس از اینکه زادگاهش ویران می‌شود و آسیب می‌بیند، به خودش قول می‌دهد که زمین را از وجود، تایتان‌های انسان‌نمای غول‌پیکری که بشریت را به مرز انقراض رسانده‌اند، پاک کند.

‏One Piece ‏ 1999
امتیاز: 9.0
این انیمه درباره میمون D. Luffy است که با خدمه دزدان دریایی خود وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود، به این امید که بزرگترین گنجی که تا به حال به نام “One Piece” شناخته می شود را پیدا کند.

Jujutsu kaisen 2020
‏امتیاز: 8.6
این انیمه درباره پسری است که طلسم شده، چون انگشت یک شیطان را بلعیده و خودش نفرین می‌شود. او وارد مدرسه شمن می شود تا بتواند سایر اعضای بدن شیطان را پیدا و در نتیجه خود را جن‌گیری کند. این انیمه، جزو بهترین انیمه اکشن است.

آکادمی قهرمان من 2016
امتیاز: 8.3
داستان این انیمه درباره پسری است که پس از اینکه قوی‌ترین ابرقهرمان به او قدرت خود را می‌دهد، در یک آکادمی قهرمانان معتبر ثبت‌نام می‌کند و معنای واقعی قهرمان بودن را می‌آموزد.

خوشمزه در سیاه چاله 2024
امتیاز: 7.8
آیا می توان خواهران را از مدفوع اژدها تناسخ کرد؟ لایوس و دوستانش مارسیل و چیلچاک در جستجوی خواهر سقوط کرده اش، در حال مبارزه با هیولاها، گرسنگی و فساد، در سیاهچال بی پایانی فرو می روند.

ناروتو: شیپودن 2007
امتیاز: 8.4

ناروتو اوزوماکی، یک نینجا پر سر و صدا، بیش فعال و نوجوان است که دائماً به دنبال تأیید و شناسایی و همچنین تبدیل شدن به هوکاگه است که به عنوان رهبر و قوی ترین نینجاهای دهکده شناخته می‌شود.

‏8. Mushoku Tensei: تناسخ بدون شغل
امتیاز: 8.3
اتوبوسی، فردی 34 ساله را زیر گرفت، اما داستان اینجا تمام نشده است. او که دوباره تناسخ پیدا می‌کند، وارد یک ماجراجویی حماسی می‌شود.

حماسه وینلند 2019
امتیاز: 8.8
پس از یک فاجعه، تورفین به همراه مرد مسئول سفری را آغاز می‌کند تا به عنوان یک جنگجوی واقعی و شرافتمند برای ادای احترام، جان خود را در یک دوئل فدا کند.

ناروتو
امتیاز: 8.4
ناروتو اوزوماکی، یک نینجای نوجوان شیطون، در تلاش است تا به رسمیت شناخته شود و رویای تبدیل شدن به هوکاگه، رهبر دهکده و قوی ترین نینجا را در سر می‌پروراند.

شکارچی x شکارچی
امتیاز: 9.0
Gon Freecs آرزوی تبدیل شدن به یک شکارچی را دارد، موجودی استثنایی که قادر به همه کار است. او به همراه دوستان و پتانسیل‌هایی که دارد، به دنبال پدرش می‌گردد که در جوانی او را ترک کرد.

شبدر سیاه2017
امتیاز: 8.2
آستا و یونو با هم در یک کلیسا رها شدند و از آن زمان جدایی ناپذیر بودند. در کودکی آنها قول دادند که با یکدیگر رقابت کنند تا ببینند چه کسی امپراتور بعدی Maqus خواهد شد.

death note 2006
امتیاز: 8.9
یک دانش‌آموز باهوش دبیرستانی پس از کشف دفترچه‌ای جادویی، این قدرت را پیدا می‌کند که هرکسی را که نامش را در آن دفترچه بنویسد، بکشد. سپس با کمک این دفترچه به سراغ جنایتکاران جهان و از بین بردن آنها می‌رود.

‏Freeze: Beyond Journey’s End ‏ 2023
‏امتیاز: 8.9
یک جن و دوستانش در یک جنگ بزرگ، یک پادشاه شیطانی را شکست می دهند. اما جنگ تمام شده است و جن باید به دنبال راهی جدید برای زندگی باشد.

سفید کننده
امتیاز: 8.2
دانش‌آموز دبیرستانی، ایچیگو کوروساکی، که توانایی دیدن ارواح را دارد، قدرت دروگر روح را از روکیا کوچیکی به دست می‌آورد و قصد دارد دنیا را از دست “Hallows” نجات دهد.

‏One Punch Man‏ 2015
امتیاز: 8.7
داستان سایتما، قهرمانی که این کار را فقط برای سرگرمی انجام می دهد و می تواند با یک مشت دشمنان خود را شکست دهد.

کیمیاگر تمام فلزی: برادری 2009
امتیاز: 9.1
دو برادر پس از تلاش برای احیای مادر متوفی خود به دنبال سنگ فلسفی می گردند و آنها را به شکل فیزیکی آسیب دیده رها می‌کند.

دیوانه1997
امتیاز: 8.7
گاتز، یک مزدور سرگردان، پس از شکست در یک دوئل توسط گریفیث، رهبر و بنیانگذار گروه، به گروه گروه هاوک می‌پیوندد. آنها با هم بر هر نبردی پیروز می‌شوند، اما چیزی تهدیدآمیز در سایه ها کمین کرده است.

کلام آخر
انیمه‌ها یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ابزارهای سرگرمی هستند. انیمه‌ها می‌توانند داستان‌های جذاب و مفهومی را به تصویر کشیده و احساسات و ایده‌های عمیقی را به مخاطبان منتقل کنند. از آنجا که انیمه‌ها دارای ژانر‌های مختلفی هستند، هر فرد می‌تواند انیمه‌ای را پیدا کند که به سلیقه و علاقه‌هایش بخورد. انیمه‌ها می‌توانند تأثیر گذار و الهام بخش باشند و به مخاطب، تجربه خاصی هدیه بدهند. حالا شما بگویید، بهترین انیمه‌ای که دیدید کدام است؟
متن کامل مقاله را بخوانید: https://vidall.ir/best-anime-series/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.