چرا به جای مجوز آرایشگری، پروانه آرایشگری بگیریم؟

۵۲ بازديد


اگر از علاقه مندان به صنعت آرایشگری هستید باید به انتقال تجربیات خود به دیگران فکر کنید، مانند راه اندازی سالن زیبایی یا افتتاح مدرسه. هر کدام از این فعالیت ها مزیت های خاص خود را دارند که با توجه به علایق و دیدگاه شما قابل تشخیص است. مهم است که روی کارایی اقتصادی و سودی که در این زمینه به دست می آورید تمرکز کنید.

از طرفی برای شروع کار حرفه ای خود در این دو راه حل، باید به شرایط و سختی های آنها نیز توجه کنید. «ایجاد آرایشگاه» با توجه به تعداد آرایشگاه ها و نیاز به خدمات به روز معمولاً به دقت و تخصص بیشتری نیاز دارد. اما موانع کمتری برای تأسیس مدرسه وجود دارد و با دانستن اصول و شرایط اولیه این کار می توانید به راحتی مدرسه خود را تأسیس کنید.

اگر ایده کسب و کار دارید، یک آموزشگاه آرایشگری باز کنید

علاقه مندان به آرایشگری در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس فکر می کنند که راه اندازی آموزشگاه فقط یک فعالیت حرفه ای و آموزشی است و در مقایسه با افتتاح سالن برای آنها نتیجه مالی لازم را به همراه ندارد. این یک باور غلط است. باور کنید اکثر آموزشگاه های آرایشگری در کشور دو برابر آرایشگاه ها در ماه درآمد دارند. این مشکل دلایل مختلفی نیز دارد که بسیاری از افراد نمی دانند.

1. معافیت از مالیات. مهم ترین دلیل برای شروع مدرسه

اولین و مهم ترین دلیل افتتاح مدرسه به جای سالن های زیبایی، معافیت مالیاتی آموزشگاه های فرهنگی و هنری است. با راه اندازی مدرسه، هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنید و درآمدی که به دست می آورید مستقیماً به جیب شما می رود. اکثر سالن های زیبایی بسته به حجم کار و اندازه کسب و کار باید درصدی از درآمد خود را به عنوان مالیات پرداخت کنند. در مورد معلمان مدرسه اینطور نیست. مهم نیست تراکنش مالی شما چقدر باشد، به دلیل اینکه مرکز آموزشی و فرهنگی ایجاد کرده اید، یک ریال هم مالیات از شما دریافت نمی شود.

گزینه

2. شما نمی توانید به طور پیش فرض غرامت بپردازید. اما امکان آموزش مجازی فراهم است

دلیل دیگری که نشان دهنده مزیت راه اندازی مدرسه نسبت به سالن است، امکان کسب درآمد مدارس با دوره های مجازی است. بسیاری از علاقه مندان به دوره های آرایشگری در سراسر کشور به دلیل مسافت و شرایط کاری که دارند در دوره های مجازی ثبت نام می کنند. آموزشگاه های معتبر با برگزاری دوره های مختلف آرایشگری شرایط را برای کسب درآمد بیشتر در این زمینه ایجاد می کنند و بر اساس فناوری های نوین هر ماه شروع به افزایش سود خالص خود می کنند.

گزینه

3. با راه اندازی مدرسه به دانش آموزان بیشتری خدمات ارائه دهید

بازار کار عالی آرایشگری و درآمد ثابت بسیاری از دختران و بانوان را برای حضور در این صنعت نیازمند آموزش های ویژه کرده است. از طرفی آرایشگری رشته ای است که مهارت های مختلفی را در بر می گیرد و با راه اندازی آموزشگاه می توانید از هر کدام از این مهارت ها درآمد خوبی کسب کنید.

دانستن مجموعه شما به عنوان یک مرکز معتبر برای علاقه مندان به آموزش، طیف وسیعی از افراد را به مرکز شما معرفی می کند. فراموش نکنید که هماهنگی عرضه و تقاضا برای فعالیت های اقتصادی سودمند است. تقاضا برای حضور در آموزشگاه های آرایشگری در سال های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و شما می توانید با ارائه دوره های مختلف درآمد بیشتری کسب کنید.

گزینه ها

4. می توان از آموزشگاه های آرایشگری سود زیادی گرفت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا سالن های زیبایی در هر شهر بیشتر از تعداد سالن های آرایشی است؟ اما آیا تعداد آموزشگاه های آرایشگری محدود است؟ اینجاست که به سود کردن نزدیک تر می شوید. ساختن یک مدرسه از مجموعه شما یک برند منحصر به فرد در بخش آموزش ایجاد می کند. بسیاری از افراد باید در مهارت های مختلف آرایشگری آموزش ببینند. راه اندازی مدرسه مزایای مختلفی برای شما به همراه دارد. این راحت تر از رفتن به سالن زیبایی است.

گزینه

5. هزینه تبلیغات در مدارس کمتر از سالن های زیبایی است.

یک جستجوی گذرا در اینترنت یا فضای مجازی کافی است تا با کوهی از تبلیغات سالن های زیبایی روبرو شوید. دلیل آن این است که سالن های بیشتری وجود دارد و شما نیاز به آشنایی بیشتری دارید. بسیاری از سالن های زیبایی برای ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات خود نیاز به تبلیغات بیشتری دارند.

در مدارس اینطور نیست. این مراکز اجتماعی هدف خاص خود را دارند و با ارائه خدمات آموزشی معتبر و ارائه مدارک رسمی می دانند که هر ماه پذیرای طیف وسیعی از دانش آموزان هستند. بنابراین برای کسب درآمد مستمر باید هزینه تبلیغات کمتری بپردازند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.