پخش عمده اسپيكر بلوتوثي

۵۴۳ بازديد

اسپيكر ها، از نظر نوع و رابط هاي اتصال، شامل مدل هاي مختلف و گوناگوني هستند كه براي استفاده در مكان ها و شرايط مختلف، مناسب خواهند بود. اين كابين داراي سوراخ بزرگي در جلو يا عقب خود است كه همين قضيه اجازه جريان داشتن هوا در داخل و خارج از كابين را ميدهد و اين باعث مي شود تا ووفر آزادانه حركت كند. اين معيار به خريدار اين اطمينان را ميدهد كه محصول مد نظر او از كيفيت خوبي برخوردار است. اسپيكر هاي روميزي كه اكثراً به مدل هاي سيم دار نيز معروف هستند، براي اتصال به منابع صوتي، از رابط هاي اتصال مختلفي نظير جك 3.5 ميلي متري صدا، كابل USB و غيره استفاده مي كنند. براي شارژ اين دستگاه ميتوان از جريان مستقيم برق شهر و يا منبع تغذيه ولتاژ ثابت(نظير باطري ماشين) استفاده كرد كه كابل مورد نظر در جعبه اين محصول قرار دارد. اما در حقيقت، تفاوتهاي زيادي بين مدل ها وجود دارد و قبل از اين كه بخواهيد در مورد كارايي مناسب تصميم گيري كنيد، بايد از ويژگيهاي كليدي و مشخصات فني آنها مطلع شويد. نه تنها اين اسپيكرهاي مانيتورينگ براي افرادي كه به صورت حرفه اي به كار ميكس مشغول هستند، گزينه اي بسيار مناسب به شمار ميرود، بلكه كساني كه در استوديوها به ضبط مشغول هستند نيز از اين اسپيكرها استفاده ميكنند.

پخش عمده اسپيكر بلوتوثي


راهنماي خريد اسپيكر براي كساني كه قصد خريد اسپيكر را دارند يك محتواي واجب است و لازم است تا قبل از خريد حتما نگاهي به آن بيندازيد تا بتوانيد بهترين اسپيكر موجود در بازار را بنا به نياز خود خريداري كنيد. يك نكته را در نظر داشته باشيد كه قراردادن بلندگوهاي ايستاده در گوشه اتاق يا دو طرف تلويزيون بعد از مدتي براي شما مشكلاتي را به وجود خواهد آورد. از صحبت هاي بالا مي توان چنين نتيجه گيري كرد كه، اسپيكرهاي برج يا همان اسپيكرهاي ايستاده براي فضاهاي بزرگ مناسب ترين مدل هستند.اين اسپيكرها معمولاً در سيستم هاي صوتي فراگير استفاده مي شوند. در كل بهترين گزينه براي افرادي كه نميخواهند همسايه ها از صداي زياد اسپيكر ها اذيت شوند همين مدل 3 ساب 8 اينچ هستند. علت استفاده از اين بلندگوها اين است كه در ساخت موسيقي به شكل حرفهاي، گرفتن و حذف صداهاي مناسب در مرحله ضبط يكي از مهمترين كارهايي است كه بايد انجام دهيد. استفاده كنيد زيرا طبق بيانيات سازمان غذا و دارو FDA، قرار گرفتن در معرض اين پرتوهاي غير يونيزه به طور كلي براي انسان بي ضرر است زيرا هيچ يك از اين محصولات از مقادير زياد و غير استاندارد اين پرتو استفاده نمي كنند.


همچنين لازم است كه محصول مد نظر خود را از يك سايت قابل اعتماد خريداري كنيد تا از كيفيت آن مطمئن شويد. در اسپيكرها ، جرياني از طريق سيم پيچ صوتي ارسال مي شود كه يك ميدان الكتريكي توليد مي كند كه با ميدان مغناطيسي آهنربا دائمي متصل به اسپيكر تعامل دارد. امروزه با ورود اسپيكر بلوتوثي در انواع مختلف از اسپيكر ارزان قيمت تا اسپيكر گران قيمت و سايز بزرگ، طيف بزرگي از جامه قادر به خريد اسپيكر بلوتوثي مي باشند. آيا نياز به خريد اسپيكر همراه داريد تا بتوانيد در مسافرت ها و تفريحات خود آن را همراه خود داشته باشيد يا نياز به يك اسپيكر خانگي داريد و قرار است از اين اسپيكر در يك مكان ثابت استفاده كنيد. اسپيكر روميزي در واقع از نوع بلوتوثي هستند اما برخي استاندارد هاي لازم را در رابطه با ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن را در خود ندارند و طبيعتاً به دليل شك و شمايل روميزي نيازي هم به اين استاندارد ها ندارد. انتخاب يك اسپيكر پرتابل خوب بيشتر بستگي به كاربردي دارد كه كاربر از آن مي خواهد.


خريد اسپيكر براي كامپيوتر هاي روميزي و يا براي گوش دادن به موسيقي، اهميت بسيار زيادي دارد و نيازمند بررسي نكاتي است كه در نهايت باعث مي شود بتوانيد بهترين و مناسب ترين اسپيكر را انتخاب و خريداري كنيد. به عبارتي ميزان مصرف من از اسپيكري كه قصد خريد آن را دارم زياد است يا كم؟ در نوع سايز بزرگ كه عمدتا براي ميتينگ ها و مهماني ها استفاده مي شود و از توان بسيار بالايي استفاده مي شود، مانند اسپيكر جي بي ال يا اسپيكر كينگ استار يا حتي اسپيكر سامسونگ و اسپيكر سوني كه در سايز هاي بزرگ حرفي براي گفتن دارند. اسپيكر بلوتوثي قابل حمل به كاربران اجازه مي دهد تا به راحتي از آنها در مكان هاي مختلف استفاده كنند تا با پخش موسيقي اوقات فراغت خود را بيشتر لذت ببرند. يكي از نكاتي كه در خريد اسپيكر مانيتورينگ بايد مورد توجه قرار دهيد اين است كه اين وسيله در ابعاد مختلف مانند مدل هاي nearfield كوچك كه با عرضه اسپيكر مانيتورينگ ياماها Yamaha NS-10 در دهه ۷۰ ميلادي بسيار محبوب شدند تا مدل هاي بسيار بزرگ تر توليد مي شوند. اسپيكر گيمينگ ريزر، لاجيتك و RedRagon جز بهترين برندهاي اسپيكر هستند كه در ادامه با ويژگيهاي آنها آشنا ميشويد. 

خرید اسپیکر یکی از مواردی است که باید با دقت و بازنگری انجام شود تا بهترین تجربه صوتی را برای شما فراهم کند. در این راستا، نکات خرید اسپیکر که با نظر گرفتن آن‌ها می توانید خرید مفیدی داشته باشید را فراموش نکنید. اولین نکته این است که باید نیازهای خود را به خوبی شناسایی کنید. این شامل مکان استفاده (داخل خانه، محیط کار، یا استفاده خارج از منزل)، نوع استفاده (برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا بازی کردن) و حجم صدا مورد نظر شما است. همچنین، می‌توانید به ویژگی‌های فنی مانند توان خروجی، پاسخ فرکانسی، اتصالات (مانند بلوتوث یا درگاه AUX) و امکانات اضافی (مانند کنترل از راه دور یا ورودی میکروفن) توجه کنید.

 

در ادامه، مهم است که اسپیکر مورد نظر خود را از نظر کیفیت صدا و ساختار فیزیکی بررسی کنید. بهتر است قبل از خرید، صدای آن را به گوش ببرید و از کیفیت باس، تعادل صدا و عمق صدا اطمینان حاصل کنید. همچنین، از جنس و ساختار فیزیکی آن مطمئن شوید که با دیگر وسایل دکوراسیون محیطی خود هماهنگ است و یا در صورت نیاز به قابلیت حمل و نقل، وزن و ابعاد آن را بررسی کنید. در نهایت، باید قیمت اسپیکر مورد نظر را با کیفیت آن مقایسه کرده و تصمیمی متعادل و بهینه برای خرید انجام دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.